Groetjes Barry :mrgreen:
Kraantjes in de avond
Kraantjes in de avond
Ik reed vanavond naar huis en zag in de ondergaande zon wat kraanmasten staan.

- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Kraantjes in de avond
Tja, het is ook niet meer dan dat.
Was nu niet alleen even stil blijven staan bij het naar huis rijden, maar had werkelijk je auto geparkeerd, daar naar die kranen toegelopen, en naar betere composities en standpunten gezocht, onderzoeken in de vormen en constructies wat nu betere prenten oplevert, was het wellicht interessanter geweest.
Was nu niet alleen even stil blijven staan bij het naar huis rijden, maar had werkelijk je auto geparkeerd, daar naar die kranen toegelopen, en naar betere composities en standpunten gezocht, onderzoeken in de vormen en constructies wat nu betere prenten oplevert, was het wellicht interessanter geweest.
Vriendelijke groet, Léon Obers
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De lucht heel mooi maar over het algemeen veel te donker..
Sluit me verder aan bij commentaar van Leon
Gr.
Maud
Sluit me verder aan bij commentaar van Leon
Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Léon Obers schreef:Tja, het is ook niet meer dan dat.
Ik ben eruitgegaan maar ik kon niet op het terrein komen en had alleen maar mijn 50mm bij.
Groeyjes Barry :mrgreen:
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Die omstandigheden maken de huidige foto er nog steeds niet beter op.
Vriendelijke groet, Léon Obers