GdP schreef:Geen vervolg?
Er komt wel degelijk een vervolg. Ik ben mij aan het inlezen en informatie aan het verzamelen. Er heeft zich ook al iemand gemeld die wil gidsen dus er komt zeker een fotoshoot in Gouda. Zoals eerder gemeld ga ik eind juni een pol opstarten voor een datum.
Ik heb het momenteel erg druk met werk en privé en werk daardoor momenteel zo’n 6 dagen in de week. Ook ben ik nog steeds in afwachting op mijn maagbandoperatie. Ik sta nog steeds op de wachtlijst maar dit loopt wel steeds verder vooruit. Was de wachtlijst eerst zo dat ik eind april geholpen zou worden momenteel spreken ze al over eind juni mogelijk zelfs juli.
Ook ben ik bezig met een kennismaking met mijn D700 waar ook best tijd in gaat zitten. Erg leuk. Ongelofelijk wat een machtig mooi speelgoed.

Wel is mij inmiddels duidelijk dat op zaterdag markt is in Gouda. De stad is dan wel levendig maar om dan een groep bij elkaar te houden is wel lastig. Dat op zondag de kerken niet te bezichtigen zijn is vervelend maar in bijvoorbeeld de st. Jan is fotograferen toch niet mogelijk. Ook ben ik de mening aangedaan dat een fotoshoot een kennismaking met een stad is en dat een ieder die werkelijk geïnteresseerd is geraakt best bereid is om de stad nogmaals te bezoeken.
Tips en blijken van interesse blijven welkom.
Groeten,
Hans