Kleine compilatie Safari Tanzania

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
willemr
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Kleine compilatie Safari Tanzania

Bericht door willemr » wo jul 08 2009 6:46 pm

Gabees schreef:Bijzondere foto's van een bijzondere reis.

Foto 2 had ik niet gemaakt.... ik had hard weggereden (ik hoop dat je in een auto of bus zat) of me zo snel mogelijk verstopt onder een stoel oid... jeetje wat eng.....
En dan te bedenken dat die leeuw enkele tientallen keren per dag zo'n gezicht trekt als hij er boven op klimt :)
Thuis te vinden en op SmugMug
Nikon: D300, 17-55mm f2.8G, 70-200mm f2.8G AF-S VR, TC1.7, SB-600
Sigma: 105mm f2.8 EX

TRP
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door TRP » wo jul 08 2009 7:27 pm

Zo aan de foto's te zien heb je je niet verveeld, leuke gevarieerde foto's met prachtige momenten (#2) :mryellow:

Grtz,
Twan

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo jul 08 2009 10:35 pm

Nette serie hoor, iets meer variatie mag wel (meer van de omgeving, minder centraal).
Is het nou echt zo bijzonder zo'n safari? Het trekt mij eigenlijk niet zo, ik ben meer een mensen- dan dierenfotograaf geloof ik ...

willemr
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door willemr » wo jul 08 2009 10:53 pm

Skippy schreef: [...]
Is het nou echt zo bijzonder zo'n safari? Het trekt mij eigenlijk niet zo, ik ben meer een mensen- dan dierenfotograaf geloof ik ...
Je moet wel een beetje 'into beesten en natuur' zijn. Als dieren in de dierentuin je kunnen boeien en je natuur enigszins kan boeien, dan is een safari waarschijnlijk geen weggegooid geld. Overigens is het meer dan alleen maar beesies kijken. In dergelijke landen kan je ook heel mooi portretten, landschappen e.d. schieten.
Op mijn laatste safari had mijn vader bijna meer portretten, mensen en andere zaken op de gevoelige plaat vastgelegd.

Je kan het relatief eenvoudig 'proberen' door een all-incl. zonvakantie van een week te doen in Kenia aan de kust en daar vandaan een dag of twee een safari te boeken. Je komt dan niet in de grote 'parken' (want die liggen te ver weg), maar je snuift wel de sfeer op.
Thuis te vinden en op SmugMug
Nikon: D300, 17-55mm f2.8G, 70-200mm f2.8G AF-S VR, TC1.7, SB-600
Sigma: 105mm f2.8 EX

RvR46

Bericht door RvR46 » do jul 09 2009 7:29 pm

Skippy schreef:Nette serie hoor, iets meer variatie mag wel (meer van de omgeving, minder centraal).
Bedankt voor je reactie, ik zal nog wat meer foto's plaatsen van wat meer omgeving.
Zo'n Safari is de meest bijzondere vakantie tot nu toe, ik heb het erg naar mijn zin gehad.
Ik ben dan ook een meer dieren dan mensen fotograaf, maar je kan daar ook mooie portretten maken van de lokale bevolking met hun gekleurde kleding dracht.

Gr Richard.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”