watershoot

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.
Plaats reactie
johan_s

watershoot

Bericht door johan_s » wo jul 08 2009 8:19 pm

Hallo,
Ik ben gevraagd om deze shoot na te doen. http://www.youtube.com/watch?v=DhDTTitb ... r_embedded

Het hoeft niet zo precies en zo uitgebreid als de shoot in het filmpje en in plaats van in de studio willen wij graag de shoot op een buitenlocatie doen. Wie kan mij advies geven over een mooie locatie voor deze shoot (liefst in Zuid, of Noord Holland of Utrecht) ?

Groet, Johan

soulpic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: watershoot

Bericht door soulpic » do jul 09 2009 7:56 pm

Scheveningen.

Je kunt wel het idee hebben om iets met water te doen, maar probeer niet te imiteren of te evenaren, want dat gaat nooit lukken.
Het beeld wordt uiteindelijk toch compleet anders dan het origineel van een andere fotograaf.

Ik heb er dit geschoten:

Afbeelding

Je zult alleen in het water moeten voor dit beeld.
Ik was dan ook redelijk nat (en dan bedoel ik van het water :lol: )
"Imagination is far more important than knowledge"

Ree
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ree » do jul 09 2009 8:26 pm

soulpic schreef:Scheveningen.

Je kunt wel het idee hebben om iets met water te doen, maar probeer niet te imiteren of te evenaren, want dat gaat nooit lukken.
Het beeld wordt uiteindelijk toch compleet anders dan het origineel van een andere fotograaf.

Ik heb er dit geschoten:

Afbeelding

Je zult alleen in het water moeten voor dit beeld.
Ik was dan ook redelijk nat (en dan bedoel ik van het water :lol: )
Zo hé... die moest nodig plassen......
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

johan_s

Bericht door johan_s » do jul 09 2009 8:29 pm

soulpic schreef:Scheveningen.
Tof, waar is de foto precies genomen ? zo te zien ergens onder de pier ?
Je kunt wel het idee hebben om iets met water te doen, maar probeer niet te imiteren of te evenaren, want dat gaat nooit lukken. Het beeld wordt uiteindelijk toch compleet anders dan het origineel van een andere fotograaf.
Nee, het was ook niet de bedoeling om precies de shoot te imiteren of te evenaren, maar om zoiets dergelijks met water te doen ..
Je zult alleen in het water moeten voor dit beeld. Ik was dan ook redelijk nat (en dan bedoel ik van het water :lol: )
Hmmm ja ik was al bang dat ik daar niet onder vandaag zou komen..... natte kleren .... als mijn camera maar droog blijft en het minimaal 25 a 30 graden is vind ik dat wel best ... haha

Groet, Johan

Plaats reactie

Terug naar “Fotolocatie tips”