Zie hier het resultaat:

Foto 1

Foto 2
Goedemorgen Fred,Frederix schreef:De opname is ingeflitst met een losse lampjes flitser (PF1B lampjes).
Om iedereen, die zich nu afvraagt wat in hemelsnaam een "yoghurtbekeromnibounce" is, te laten zien waar we het over hebben, hieronder een tweetal foto's:Skippy schreef:Prima resultaat Fred, leuk het verhaal én de goede werking van die yoghurtbeker
@ Harrie,Harrie Gerrits schreef:====== snip =========================Frederix schreef:De opname is ingeflitst met een losse lampjes flitser (PF1B lampjes).
Ik heb nog 2 doosjes met elk 5 stuks PF1 "lampjes" - merk Philips Photoflux* - als deze passen / werken in jouw flitser dan wil ik ze zonder probleem voor je meenemen de eerst volgende keer dat wij elkaar treffen.
@ MarcoMarco schreef:Hier nog zo'n soort flitser Fred, ik zal hem eens opzoeken, wie weet komt ie je van pas.
Ik heb veel respect voor je zoon, de Puch Maxi is ook de jongste niet meer........ ooit nog op gereden in 1985.
======= snip ==================
@ V70ORD5,V70ORD5 schreef:Kan aan mijn scherm liggen hoor, maar ik vind dat er een beetje een rode gloed over het geflitste gedeelte ligt....
@ A90,a90 schreef:Fijne plaatjes Fred, maar waarom haalt je zoon de cylinderkop van de bromfiets eraf ? Hij is hem toch niet aan het vijlen geweest ? en die carburateur die ik daar zie, die is ook zo maar een 14 of 16mm, gecombineerd met een expansie pijpje en je rijdt zo 65
Gevonden, een echte Ficky....Frederix schreef:Mensen bedankt voor de reacties tot zo ver!
Voor wat betreft de flitser maak je me nieuwsgierig.