Bonen zak

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
RVK
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bonen zak

Bericht door RVK » zo jul 12 2009 8:12 am

Daar ik op zoek was naar een bonenzak kwam ik op dit adres

http://www.photobeanbags.com/index.html

Ik heb er 2 besteld en moet zeggen dat ze er zeer goed uitzien voor een schappelijke prijs.
( zeker door lage koers pond)
Ter vergelijk Wildlife beanbags bij Konijn 28,=/42,=
Ze worden gevuld met piepschuim bolletjes, maar zijn eenvoudig te legen en te vullen evt. met wat anders.

RVK
Luiheid is feitelijk alvast uitrusten voor eventuele toekomstige inspanning

https://robvankralingen.fotoport.nl/

gijs sandberg
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Bonen zak

Bericht door gijs sandberg » zo jul 12 2009 9:08 am

R,

Sorry voor de cynische toon:

Ik blijf het knap vinden dat mensen geld kunnen verdienen aan iets wat je gewoon zelf kan maken met een oude spijkerbroek en wat naald en draad.

Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door gongon » zo jul 12 2009 9:18 am

Gijs,

Niet iedereen is even handig met naald en draad en de prijs van de bonenzakken vallen inderdaad mee. Denk dat als je stof en garen en vulling moet kopen net zo duur uit ben. En dan de tijd nog die het kost om zoiets te maken, tijd is ook kostbaar. :lol:

Dat kan je dan ook over statieftassen zeggen, ik heb een statieftas gemaakt van een pijp van een spijkerbroek.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Toyotacorolla

Bericht door Toyotacorolla » zo jul 12 2009 9:34 am

Ik gebruik soms een kersenpitten kussen, heeft hetzelfde resultaat, en kost een paar euro's.

Toyotacorolla
Etienne

RVK
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door RVK » zo jul 12 2009 10:39 am

Sorry Gijs

Wat is nu de toegevoegde waarde van jouw cynisch antwoord? Het draadje is alleen maar een tip en een ervaring, en geen oordeel over de mogelijke commerciele hebzucht van sommige mensen. Trouwens ik denk dat aan een prijs van 3,95 niet veel verdient wordt.

Maar als je dan toch iets positiefs wilt toevoegen laat dan eens zien hoe je zelf een zak maakt van een oude spijkerbroek en wat je ervaringen daarmee zijn.

Ik denk niet dat cynische antwoorden veel bijdragen aan dit forum

RVK
Luiheid is feitelijk alvast uitrusten voor eventuele toekomstige inspanning

https://robvankralingen.fotoport.nl/

Marianne

Bericht door Marianne » zo jul 12 2009 11:01 am

Ik gebruik gewoon bubbeltjesplastic (paar laagjes op elkaar) is gratis en het werkt perfect en is ook nog eens bestemd tegen regen... en altijd voorraaddig

Frederix

Bericht door Frederix » zo jul 12 2009 2:28 pm

RVK schreef:Sorry Gijs

Wat is nu de toegevoegde waarde van jouw cynisch antwoord? Het draadje is alleen maar een tip en een ervaring, en geen oordeel over de mogelijke commerciele hebzucht van sommige mensen. Trouwens ik denk dat aan een prijs van 3,95 niet veel verdient wordt.

Maar als je dan toch iets positiefs wilt toevoegen laat dan eens zien hoe je zelf een zak maakt van een oude spijkerbroek en wat je ervaringen daarmee zijn.

Ik denk niet dat cynische antwoorden veel bijdragen aan dit forum

RVK
Kom kom RVK,

Jouw antwoord draagt ook niets bij. De reactie van Gijs was ook mijn eerste reactie. Ik vind dat de reactie van Gijs wellicht anderen er voor kan behoeden € 25,00 uit te geven voor iets wat zelf voor minder dan een euro in elkaar is te fietsen. Lapje stof dubbelvouwen dicht naaien en vullen met rijst. Die van mij heeft misschien € 0,10 gekost en is net zo effectief.

Maar als jij met alle geweld € 25,00 of welk bedrag dan ook er aan uit wilt geven moet je dat vooral doen.

dragon2

Bericht door dragon2 » zo jul 12 2009 3:34 pm

Tja en ik kan zo'n beetje alles met pc's waar anderen een paar tientjes voor moeten uitgeven om het te laten installeren, maar met naald en draad omgaan laat ik beter aan anderen over :D Je kunt niet alles kunnen :wink:
Als ik een broek ingekort wil hebben zoek ik wel iemand op die bv een dvd brander geinstalleerd wil hebben :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”