Bron: www.Photofacts.nl
quote:
World Wide Photowalk; 18 juli 2009
Over anderhalve week is het zo ver; de World Wide Photowalk van Scott Kelby. In bijna duizend steden wereldwijd gaan ruim 25.000 fotografen op pad om foto's te maken. Binnen Nederland worden er al negen Photowalks georganiseerd en bij onze zuiderburen kun je terecht in Antwerpen en Brussel.
Zelf organiseer ik de Photowalk in Nijmegen. Echt hard loopt het nog niet, er zijn pas vier mensen die met me mee komen wandelen. Een klein groepje dus waarschijnlijk, wel gezellig. Meer fotografen zijn echter welkom op samen met mij in en rondom het centrum van Nijmegen mooie foto's te maken.
Ook in Eindhoven, Den Bosch, Amersfoort, Alphen aan den Rijn, Almere en Den Haag zijn nog plaatsen. De wandelingen in Amsterdam en Rotterdam zitten wel al helemaal vol met het maximum van 50 fotografen.
Na de Photowalk kun je de gemaakte foto's uploaden naar de Photowalk website en maak je kans op prijzen. Denk aan een exemplaar van Photoshop CS4 en Lightroom, een Nikon D700, een Lensbaby of een Drobo. Kijk voor een volledig overzicht van de prijzen op Scott's Blog.
Eén van de fotowandelaars van elke tocht wint in elk geval al een exemplaar van Scott's The Digitale Photography Book (deel 3). De overige prijzen worden gekozen uit alle deelnemers over de wereld.
.....end of quote......
Ik ga mee in Nijmegen. Een prachtige stad, ook om foto's te maken. Ontmoet ik daar meer Nikonians?
Photowalk van Scott Kelby 18 juli oa in Nijmegen
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Photowalk van Scott Kelby 18 juli oa in Nijmegen
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
- PB
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Photowalk van Scott Kelby 18 juli oa in Nijmegen
Als het nog kan zou ik graag mee gaan
piet
piet
Een goede foto behoeft geen bewerking.
- Bea
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Photowalk van Scott Kelby 18 juli oa in Nijmegen
Dan moet je je registreren en dat kan hier : http://worldwidephotowalk.com/nijmegen-ge-nl/