1.

2.

3.

4.

5.

6.

Gr Falkie

Gaat dat dan niet ten koste van de snelheid waarmee je kan afdrukken, zeg maar de reactietijd van de camera? Die is, wanneer hij op AF handmatig staat vrij snel. Zo nee dan ga ik dat is een keer proberen.Daan schreef:Met AF-C blijft de camera continu scherpstellen/ bijregelen terwijl je altijd kan afdrukken .
Ik gebruik dat niet ik gebruik AF-S een keer scherp je wilt de auto scherp hebben dus nadat ze 2 keer voorbij zijn gekomen weet je wel op hoeveel MM`s je ze wilt nemen ong. en als je gaat zoemen dan moet de camera toch op nieuw scherp stellen. plus je ziet zelf als je object niet meer scherp is...........Daan schreef:Is idd setting die je een keer moet proberen , voor mij werkt het vrij goed .
Blijkbaar is er dan toch veel verbeterd . In de nieuwe aflevering (21) van Dtown wordt zelfs gezegt dat na de D300 ( D90 en D5000 ) de beste setting AF-A is . De camera "ziet" of het een bewegend onderwerp is .Corné Goud schreef:AF-C, is zoals je zegt continu bezig met scherp stellen dan kan kostbare momenten een onscherpe opleveren zodra er iets veranderd in je zoeker waarmee je eigenlijk niets mee te maken heb gaat ie zoeken.... ik heb nog geen D2X maar mijn D50 lukt dat nietDaan schreef:Is idd setting die je een keer moet proberen , voor mij werkt het vrij goed .![]()
Groetjes