D60, welke lens erbij?

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
Haket
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: D60, welke lens erbij?

Bericht door Haket » ma jul 20 2009 4:23 pm

Hallo Sem,
Je bent in ieder geval niet over 1 nacht ijs gegaan, ik wens je veel succes en nog meer plezier met jouw keuze!

Sem

Bericht door Sem » di jul 21 2009 2:37 pm

Ik heb hem hoor!:)

Ik heb hem bij een fotowinkel in de buurt gekocht, deskundig advies gekregen. En omdat het de laatste was, kreeg ik er een gratis UV filter van Hoya bij. T.w.v. 35,- euro.

Jop
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jop » di jul 21 2009 3:24 pm

Kijk dat is mooi! Toch wel fijn om met vragen ergens terecht te kunnen (ook dit forum bewijst zijn nut ook vaak voor mij ;)). Heel veel plezier ermee!
| It all started with the Nikon D5000 18-55 |
|
www.jopsmeulders.nl |

hoefnix

Bericht door hoefnix » do jul 30 2009 8:58 am

edit: re:FOKA (Ik dacht dat ik op de laatste pagina stond en dit meteen onder de foka-post zou komen te staan)

Ik ben daar eens langsgeweest in een ver verleden. Prima shop. Maar laatst m'n 50mm lens daarvandaan laten komen. Gewoon met de post. De zekerheid dat er een echte winkel is heb ik. En het is net niet om de hoek, maar wel te doen om er langs te gaan als er wat is wat je in persoon wilt bespreken.

bubbe1981

Bericht door bubbe1981 » do jul 30 2009 6:35 pm

heb ik weer geluk ze zeggen dat de beste camera winkel bij mij op de hoek zit (foto-konijnenberg) ik vind het persoonlijk pretiger op zo iets in een winkel te kopen kan je direct proberen en een beetje goede informatie er over krijgen

Ton1959

Bericht door Ton1959 » vr jul 31 2009 6:58 am

Ik vind het ook leuk dat ik een goede camerazaak vlakbij heb maar nog leuker dat ik zeker 500 Euro minder betaalde via Ebay voor mijn camera. De keus leek mij niet zo moeilijk.
Goede info kan je op veel plaatsen gratis vinden.

Ton

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”