Hallo Sem,
Je bent in ieder geval niet over 1 nacht ijs gegaan, ik wens je veel succes en nog meer plezier met jouw keuze!
D60, welke lens erbij?
Re: D60, welke lens erbij?
Ik heb hem hoor!:)
Ik heb hem bij een fotowinkel in de buurt gekocht, deskundig advies gekregen. En omdat het de laatste was, kreeg ik er een gratis UV filter van Hoya bij. T.w.v. 35,- euro.
Ik heb hem bij een fotowinkel in de buurt gekocht, deskundig advies gekregen. En omdat het de laatste was, kreeg ik er een gratis UV filter van Hoya bij. T.w.v. 35,- euro.
- Jop
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Kijk dat is mooi! Toch wel fijn om met vragen ergens terecht te kunnen (ook dit forum bewijst zijn nut ook vaak voor mij
). Heel veel plezier ermee!

edit: re:FOKA (Ik dacht dat ik op de laatste pagina stond en dit meteen onder de foka-post zou komen te staan)
Ik ben daar eens langsgeweest in een ver verleden. Prima shop. Maar laatst m'n 50mm lens daarvandaan laten komen. Gewoon met de post. De zekerheid dat er een echte winkel is heb ik. En het is net niet om de hoek, maar wel te doen om er langs te gaan als er wat is wat je in persoon wilt bespreken.
Ik ben daar eens langsgeweest in een ver verleden. Prima shop. Maar laatst m'n 50mm lens daarvandaan laten komen. Gewoon met de post. De zekerheid dat er een echte winkel is heb ik. En het is net niet om de hoek, maar wel te doen om er langs te gaan als er wat is wat je in persoon wilt bespreken.
heb ik weer geluk ze zeggen dat de beste camera winkel bij mij op de hoek zit (foto-konijnenberg) ik vind het persoonlijk pretiger op zo iets in een winkel te kopen kan je direct proberen en een beetje goede informatie er over krijgen
Ik vind het ook leuk dat ik een goede camerazaak vlakbij heb maar nog leuker dat ik zeker 500 Euro minder betaalde via Ebay voor mijn camera. De keus leek mij niet zo moeilijk.
Goede info kan je op veel plaatsen gratis vinden.
Ton
Goede info kan je op veel plaatsen gratis vinden.
Ton