geweldig!!!
Ook het youtube filmpje was erg grappig
Mijn naam is haas, ik weet van niks..
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Mijn naam is haas, ik weet van niks..
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Lol dat hoofd ! :mrgreen:
leuk voor verzameltopic
leuk voor verzameltopic

NAS Buikpijn
- a90
- Forumlid
Iedere keer als ik die kop zie moet ik weer lachen. Prachtplaat !
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Arabia schreef:Altijd benieuwd naar wat de D-90's nu weer hebben vastgelegd.
Komt waarschijnlijk door de pakkende titels ed.
Wat ik wel heerlijk vind om naar te kijken is dat jullie gewone zaken lekker uitlichten.
Daarnaast verworden de lekker aangedikte kleuren steeds meer jullie stijl.
W.b.t. de plaat... wederom goed gezien..
Hoe lang heb je hiervoor in het gras gelegen? deze "beesten" zijn nogal schuw
Groet'n
Lawrence

En dat van de aangedikte kleuren is het grappig datje dit zegt, ik kom nu op een punt in de fotobewerking waar ik bepaalde zaken toch anders als Monique zie.
Wij hebben hier ook regelmatig discussies over de mate van foto bewerken, meestal snap ik waarom foto's op een manier bewerkt worden waardoor ze sprekender worden.
Maar ik probeer ook in de fotobewerking iets van mezelf te leggen, net als de foto zelf.
Ach ik neem er lekker de tijd voor om me te ontwikkelen hierin...
Groeten Eelco (& Monique

http://500px.com/EelcoVandeKamp
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
@ allen: ook jullie natuurlijk bedankt voor de complimenten...
Voor het maken van deze foto was toch het nodige kruip en sluipwerk nodig, eerst stiekum aan ze voorbij rijden (er zaten er 2) met de fiets.
Héél voorzichtig de fiets neerzetten en naar ze toe sluipen. Ze zaten achter een rietkraag waardoor ze mij niet zagen.
Maar goed je komt op een punt dat je jezelf wel zichtbaar moet maken..... een paar stappen....klik...nog een paar stappen... klik.... (ze zitten er nog steeds..
)... nog een paar stappen....klik... en toen voelden de hazen nattigheid.... er vandoor dus..
Groetjes Monique
Voor het maken van deze foto was toch het nodige kruip en sluipwerk nodig, eerst stiekum aan ze voorbij rijden (er zaten er 2) met de fiets.
Héél voorzichtig de fiets neerzetten en naar ze toe sluipen. Ze zaten achter een rietkraag waardoor ze mij niet zagen.

Maar goed je komt op een punt dat je jezelf wel zichtbaar moet maken..... een paar stappen....klik...nog een paar stappen... klik.... (ze zitten er nog steeds..

Groetjes Monique

http://500px.com/EelcoVandeKamp
Er waren tijden dat de fotograaf de films en foto's ontwikkelde, nu wordt blijkbaar de fotograaf zelf erin ontwikkeld. Is dat nu digitale vooruitgang . . . . .D-90s schreef:================= snip ================Arabia schreef:Altijd benieuwd naar wat de D-90's nu weer hebben vastgelegd.
Komt waarschijnlijk door de pakkende titels ed.
===== snip ==============
Ach ik neem er lekker de tijd voor om me te ontwikkelen hierin...

Hoi Monique,
Gave prent! Ik vind dat het gras voor en achter het diertje mooi onscherp is, juist de strook waar de haas in zit is mooi scherp. Ik heb verder niets meer aan het hiervoor gegeven commentaar toe te voegen.
Gave prent! Ik vind dat het gras voor en achter het diertje mooi onscherp is, juist de strook waar de haas in zit is mooi scherp. Ik heb verder niets meer aan het hiervoor gegeven commentaar toe te voegen.
- Ralph
- Forumlid
- Contacteer:
Vind 'm mooi, haas zit mooi t ekijken, goeie compo ook.