Hallo dan mijn 2e poging hier op het forum.
Ondertussen heb ik al weer wat foto's geschoten en leer mijn camera steeds beter
kennen.
De vorige serie die ik hier had geplaatst ging nergens over ben ik achter gekomen alles
behalve goede foto's.
Graag zou ik nu nog eens om jullie mening willen vragen over de volgende foto's zo dat ik
daar weer veel van kan leren net als de vorige keer.
alvast bedankt weer.
Next Gear optreden vaassen
Next Gear optreden vaassen
Laatst gewijzigd door Ronno op wo jul 22 2009 6:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Next Gear optreden vaassen
1) 
2)
3)
4)
Even hier neergezet anders krijg je denk ik heel weinig reactie.
Groet,
ALE

2)

3)

4)

Even hier neergezet anders krijg je denk ik heel weinig reactie.
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Bedankt ALE.
Ik kreeg het niet voor elkaar om die foto's er zo bij te plaatsen mijn excusses
Maar goed nu zijn er toch al een behoorlijke stoot mensen die hebben gekeken en daar
is eigenlijk nog niemand van geweest die ook een advies heeft achter gelaten
Maar goed ik wacht nog wel even af.
groetjes Mij
Ik kreeg het niet voor elkaar om die foto's er zo bij te plaatsen mijn excusses

Maar goed nu zijn er toch al een behoorlijke stoot mensen die hebben gekeken en daar
is eigenlijk nog niemand van geweest die ook een advies heeft achter gelaten

Maar goed ik wacht nog wel even af.
groetjes Mij
Wachten wort meestal wel beloond hoor 
Nr 1 vind ik geen fraaie foto. Wat mankeert eraan? De uitsnede is niet je van dat, je ziet erg veel lucht die nog uitgebeten is ook. Een podium met zo'n showwagen erachter is meestal een breed geheel. Jou foto geeft juist een small overzicht waardoor er veel wegvalt. Dat kind in rood rechts is bot afgesneden en de kinderen vooraan doen er ook niet veel goed aan, maar ja ik snap dat je die ook niet kunt wegjagen
Daarbij is de foto verre van scherp.
Nr 2 is eigenlijk wel aardig. Iets teveel mensen en iets te weinig van wat er op het op het podium gebeurt. Maar wel grappig zo met die lampen als tegenlicht, wellicht een beetje teveel. Het podium gebeuren had echter wel wat scherper mogen zijn.
Nr 3 vind ik wat uitsnede betreft niet zo goed. Te weinig ruimte aan de linkerkant en de benen afgehakt. En onscherp, erg onscherp.
Nr 4 is wat beter. Op een of andere manier past hier de onscherpte wel maar het is op het randje. V.w.b. compositie aan de boven- en onderzijde aan de krappe kant.

Nr 1 vind ik geen fraaie foto. Wat mankeert eraan? De uitsnede is niet je van dat, je ziet erg veel lucht die nog uitgebeten is ook. Een podium met zo'n showwagen erachter is meestal een breed geheel. Jou foto geeft juist een small overzicht waardoor er veel wegvalt. Dat kind in rood rechts is bot afgesneden en de kinderen vooraan doen er ook niet veel goed aan, maar ja ik snap dat je die ook niet kunt wegjagen

Nr 2 is eigenlijk wel aardig. Iets teveel mensen en iets te weinig van wat er op het op het podium gebeurt. Maar wel grappig zo met die lampen als tegenlicht, wellicht een beetje teveel. Het podium gebeuren had echter wel wat scherper mogen zijn.
Nr 3 vind ik wat uitsnede betreft niet zo goed. Te weinig ruimte aan de linkerkant en de benen afgehakt. En onscherp, erg onscherp.
Nr 4 is wat beter. Op een of andere manier past hier de onscherpte wel maar het is op het randje. V.w.b. compositie aan de boven- en onderzijde aan de krappe kant.
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik zie maar twee foto's helaas.
Pim
Pim
Idd ik zie ook helaas maar 2 foto's hoe dat kan geen idee maar goed remoss bedankt voor je tips ik ga er verder mee aan het werk.
Hier kan ik zeker wat mee.
Scherpte is dus nog een probleem voor mijn gevoel is het in ieder geval beter dan de vorige serie en ben blij dat er commentaar op is.
Daar kan ik dan weer lekker mee aan het stoeien.
Zijn er nog tips om meer scherpte in de foto te krijgen ik gebruik een D90 met standaard kit lens 28-105 geloof ik zo.
Misschien weten jullie nog tips qua instellen.
bedankt tot zo ver hier leer ik weer van.
hier onder even een link naar de foto's.
http://picasaweb.google.com/ronnie.huls ... estVaassen#
Groet Ronnie
Hier kan ik zeker wat mee.
Scherpte is dus nog een probleem voor mijn gevoel is het in ieder geval beter dan de vorige serie en ben blij dat er commentaar op is.
Daar kan ik dan weer lekker mee aan het stoeien.
Zijn er nog tips om meer scherpte in de foto te krijgen ik gebruik een D90 met standaard kit lens 28-105 geloof ik zo.
Misschien weten jullie nog tips qua instellen.
bedankt tot zo ver hier leer ik weer van.
hier onder even een link naar de foto's.
http://picasaweb.google.com/ronnie.huls ... estVaassen#
Groet Ronnie