Voor het fotograferen van de trouwbelofte en de "walk in the park" twijfel ik tussen een 24-70 lens en een 70-200.
Wat is verstandig?
Groeten en alvast bedankt,
Alfred.
favoriete lens huwelijksfotografie.
- alfredo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
favoriete lens huwelijksfotografie.
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: favoriete lens huwelijksfotografie.
24-70. Ik geef liever de voorkeur aan primes met groot diafragma. ik heb eigenlijk altijd de 30 mm 1,4 erop en eventueel een 2e D300 met 17-55.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: favoriete lens huwelijksfotografie.
Zonder meer de 24-70 lens, voor de meeste flexibiliteit in standpunten eromheen.alfredo schreef:Voor het fotograferen van de trouwbelofte......
Tijd om veel na te denken heb je op dat moment niet, dus lukt het niet goed met een 70-200 ben je je moment van trouwbelofte kwijt (moeten ze het over doen

Meer tele betekent meer lopen en van standpunt wisselen door jezelf. Kost (teveel) tijd voor dat belangrijke moment.
Dat is afhankelijk van de situatie van de lokatie in het park. Met de 70-200 kun je mogelijk meer het bruidspaar van de achtergrond isoleren bij wat grotere onderwerpsafstanden, maar dat kun je ook met een lichtsterke prime.alfredo schreef: en de "walk in the park" twijfel ik tussen een 24-70 lens en een 70-200.
Wat is verstandig?
Meer tele betekent meer lopen en van standpunt wisselen door jezelf. Als er tijd voor is, prima.
Je kunt hier meer regisseren.
Vriendelijke groet, Léon Obers