Hoogland (NL), nieuwsgierige koe

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Frederix

Hoogland (NL), nieuwsgierige koe

Bericht door Frederix » wo jul 22 2009 4:37 pm

Op één van mijn fietstochten kwam ik deze nieuwsgierige koe tegen (vrouwtjesdier, dus -net als bij mensen- erg nieuwsgierig :lol: ). Dat gaf in combinatie met een 20 mm objectiefje het onderstaande drieluik. De foto's zijn wat later op de avond gemaakt met mijn Nikon F100 op Fuji Superia 200.

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

pietje-nukem
Forumlid
Forumlid

Re: Hoogland (NL), nieuwsgierige koe

Bericht door pietje-nukem » wo jul 22 2009 10:08 pm

Je kon lekker op het hek leunen, zag ik aan je schaduw :lol:
Leuke drieluik, de 1e vind ik mooi, de 3e vind ik mevrouw goed met de camera "werken"
De kleuren,(vind ik heel lekker) komen deze nu door de fujifilm, nabewerking of doordat het al wat later werd ?
Nou, van mij ook de groeten

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo jul 22 2009 11:05 pm

Grappige serie, leuke beeldopbouw. Eigenlijk heb je bij foto 3 die 20mm als "coweye"-objectief gebruikt :wink:

Frederix

Bericht door Frederix » do jul 23 2009 12:33 am

pietje-nukem schreef:Je kon lekker op het hek leunen, zag ik aan je schaduw :lol:
Leuke drieluik, de 1e vind ik mooi, de 3e vind ik mevrouw goed met de camera "werken"
De kleuren,(vind ik heel lekker) komen deze nu door de fujifilm, nabewerking of doordat het al wat later werd ?
Bij foto 1 vond ik wel leuk dat ik mijn schaduw én de koe samen in beeld kon brengen. De warme kleuren komen door het late tijdstip. Ik denk dat het ongeveer half negen 's avonds was.

Frederix

Bericht door Frederix » do jul 23 2009 12:33 am

Skippy schreef:Grappige serie, leuke beeldopbouw. Eigenlijk heb je bij foto 3 die 20mm als "coweye"-objectief gebruikt :wink:
:mryellow:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”