Hallo allemaal,
Ik ben sinds afgelopen dinsdag de gelukkige eigenaar van een Nikon FE (wat een geweldige camera is dit zeg!!!)
Ik zou graag het matglas dat er in zit vervangen door een matglas type E.
Ik heb op marktplaats gekeken en daar staan ze niet, ik vroeg me daarom af of er hier misschien iemand is die er nog een heeft en er niets meer mee doet en die hem aan mij zou willen overdoen. Of dat iemand weet waar ik er nog een op de ko zou kunnen tikken.
Groet,
Sander
Nikon FE matglas
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Nikon FE matglas
Ik weet niet of het matglas voor de FE2 het zelfde is maar dan ligt er een bij Konijn voor 2 tientjes op voorraad
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Als je echt geen matglas voor jouw FE kunt vinden, kun je misschien op 23-08-2009 in Doesburg op de fotograficabeurs rondstruinen.
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Het E matglas van de FE2 kan eveneens in de FE worden gebruikt. Het is alleen helderder en vereist een belichtingscorrectie van +1/2 EV.a90 schreef:Ik weet niet of het matglas voor de FE2 het zelfde is maar dan ligt er een bij Konijn voor 2 tientjes op voorraad
Zie ook hier http://www.mir.com.my/rb/photography/ha ... creens.htm
Jur
Dank voor jullie reakties.
Ik koopliever een die bij de camera hoort, zodat ik niet standaard moet compnseren (werkt verwarrend als ik andere camera gebruik ben ik bang).
Gerrit je hebt pb.
Ik koopliever een die bij de camera hoort, zodat ik niet standaard moet compnseren (werkt verwarrend als ik andere camera gebruik ben ik bang).
Gerrit je hebt pb.