Brielle Blues (26-07-09)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Jay

Brielle Blues (26-07-09)

Bericht door Jay » ma jul 27 2009 6:18 pm

Gisteren zijn VieF en ik naar het jaarlijks terugkerende evenement Brielle Blues geweest. 3 podia in het centrum van Brielle met tal van bands en uiteraard.. Blues muziek! 8)
Voor ons beiden eerste keer 'poging' tot concertfotografie. Foto's 5 en 7 zijn genomen door VieF. De rest is genomen door mijzelf.

1:
Afbeelding

2:
Afbeelding

3
Afbeelding

4:
Afbeelding

5:
Afbeelding

6:
Afbeelding

7:
Afbeelding

Theo van der Heijden
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Brielle Blues (26-07-09)

Bericht door Theo van der Heijden » ma jul 27 2009 7:03 pm

Jay

Konden ze niet wachten tot volgende week :)
Dan zijn we met een heel nest fotografen dat dit soort dingen graag op de gevoelige plaat vastlegt.

Leuke platen, lekker sfeertje zo te zien.
Tot zaterdag
Theo van der Heijden
Lid NCN
[flickr=http://www.flickr.com/photos/theo_vanderheijden/]

Frederix

Bericht door Frederix » ma jul 27 2009 7:33 pm

Hoi Jay,

Gave serie zeg. Foto 6 is een superportret, wat een uitstraling heeft die man en wat gaaf vastgelegd.

Ik zou bij foto 1 wel mooi gevonden hebben als er wat bewegingsonscherpte bij hand en/of vingers zichtbaar zou zijn, dat geeft een wat minder statisch beeld. Dat geldt ook wel een beetje voor foto 5. Ik begrijp dat dat erg moeilijk is, maar ik denk dat de foto's er beter door worden.

Ik zelf doe dat bij mijn foto's ook vaak. Als ik een landschap of stadsgezicht fotografeer dan wacht ik meestal op een auto of fietser als "beeldvulling". Bij een een wat langere belichtingstijd, bv 1/15 seconde, ontstaat een zekere bewegingsonscherpte.

Jay

Bericht door Jay » ma jul 27 2009 7:42 pm

Frederix schreef:
Ik zou bij foto 1 wel mooi gevonden hebben als er wat bewegingsonscherpte bij hand en/of vingers zichtbaar zou zijn, dat geeft een wat minder statisch beeld. Dat geldt ook wel een beetje voor foto 5. Ik begrijp dat dat erg moeilijk is, maar ik denk dat de foto's er beter door worden.

Ik zelf doe dat bij mijn foto's ook vaak. Als ik een landschap of stadsgezicht fotografeer dan wacht ik meestal op een auto of fietser als "beeldvulling". Bij een een wat langere belichtingstijd, bv 1/15 seconde, ontstaat een zekere bewegingsonscherpte.
Het was voor zowel mij als VieF onze eerste keer concertfotografie. Erg veel te leren op dit gebied dus nog. Binnenkort is er in Hellevoetsluis wallenpop waar wij waarschijnlijk weer een poging gaan wagen en zullen dit advies zeker in gedachten houden :)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”