Kijk voor meer op mijn Flickr account.
*klik op de foto voor de interactieve versie*
1.:

2.:

3.:

4.:

5.:

6.:

Ja zo zie je maar ze zitten overalM.Oorthuis schreef:Inderdaad jammer ton, ik wist helemaal niet dat er daar ook nikonians woondenals ik het had geweten had ik wel ff een praatje komen maken.
Heb je shockwave geinstalleerd ? zo niet dan werkt ie niet.cstr1 schreef:De interactieve versie levert bij mij alleen een rood kruisje op.
Ik ga mee met de kritiek van Brenzef.Brenzef schreef:Qua techniek, knap gedaan, ik doe het je niet na, maar verder vind ik niet veel aan.
Het staat zover van de (mijn) normale omgevingsbeleving af dat 1 of 2 keer zien al voldoende is.
Dat is ook de gedachte die bij mij als eerste opkomt als ik die (knap) gemaakte pano's zie.Weef schreef:Ik ga mee met de kritiek van Brenzef.Brenzef schreef:Qua techniek, knap gedaan, ik doe het je niet na, maar verder vind ik niet veel aan.
Het staat zover van de (mijn) normale omgevingsbeleving af dat 1 of 2 keer zien al voldoende is.
Verder ben ik ook wel eens benieuwd naar "normale" foto's van je. Dat kan je ook wel aardig (understatement).
Heb ze wel eens beter gezien van je
Shockwave is niet beschikbaar voor Ubuntu Linux kwam ik vandaag achter.M.Oorthuis schreef:Heb je shockwave geinstalleerd ? zo niet dan werkt ie niet.cstr1 schreef:De interactieve versie levert bij mij alleen een rood kruisje op.