Tip: pas op als je een eigen forum begint, want voor je het weet heeft iedereen een mening hoe je het moet runnen...

Gezien worden met een D3(x) en een dikke lens erop maakt toch meer indruk, ook al weet je bij GOD niet wat je er mee zou moeten doen..Patrick schreef:Indrukwekkende kwaliteit. Je gaat je afvragen waarom je altijd zo loopt te slepen...![]()
Dat is een goeie, nu snap ik waarom ik nog geen D3x hebEeuw schreef:Gezien worden met een D3(x) en een dikke lens erop maakt toch meer indruk, ook al weet je bij GOD niet wat je er mee zou moeten doen..Patrick schreef:Indrukwekkende kwaliteit. Je gaat je afvragen waarom je altijd zo loopt te slepen...![]()
Ha fijn Marco, prima beelden! Filmtype? Tjonge zo'n expert ben ik niet, ik gok Tri-X 400.Marco schreef:Vooruit dan maar Luc.
Geschoten in RW2, nabewerking LR2 + Silver Efex Pro. Jij mag het filmtype raden, laat je niet misleiden, ik heb wat korrel weggehaald.....![]()
En óf ik hem gebruikSkippy schreef:Nu heeft o.a. dankzij dit draadje een flink aantal NCN-leden een Panasonic LX3 of Leica D-Lux4 maar gebruiken jullie die krengen wel?!