Omdat ik niet vaak foto's maak, moet ik nog een hoop leren. Gaarne dus wat opbouwende kritiek

1.

2.

3.

4.

5.

Als het zeer lichtbewolkt is met zon, dan is een flitser niet bepaald het eerste dat in me opkomt.Brenzef schreef:Licht is de sleutel in deze.
Meer licht (goede flitser) en een kleiner diafragma f13 o.i.d.
Dat gaat een hoop helpen.
Arial? Verdana?
VieF schreef:Als het zeer lichtbewolkt is met zon, dan is een flitser niet bepaald het eerste dat in me opkomt.Brenzef schreef:Licht is de sleutel in deze.
Meer licht (goede flitser) en een kleiner diafragma f13 o.i.d.
Dat gaat een hoop helpen.
Arial? Verdana?
Kun je misschien uitleggen waarom ik op zo'n moment toch zou moeten gaan flitsen? Want ik hoor
ook weer heel vaak dat je zo min mogelijk moet flitsen enz enz.
Omdat ik niet aan flitsen heb gedacht, heb ik (logisch) ook niet gedacht aan een heel klein diafragma
omdat de sluitertijden dan veel te lang werden om uit de hand te schieten.
ge-anti-aliasedhoefnix schreef:Even over de letters: Die zien er brokkelig uit omdat ze niet ge... (kan even niet op het woord komen) zijn.
Je kunt het zien in de EXIF-data maar daar moet je EXIFviewer voor downloaden (een firefox plugin, in het geval je firefox gebruikt).pepyn schreef:Ik vind foto 2 de beste, het lijkt wel of hij lacht, ben toch wel benieuwd met welke camera en wat voor lens je dit hebt gedaan, of heb heb je dat wel vermeld maar kijk ik daar gewoon weer over heen....