Reflectie van mijn persoonlijkheid..

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
MdV fotografie

Reflectie van mijn persoonlijkheid..

Bericht door MdV fotografie » vr jul 31 2009 8:11 pm

Hallo allemaal!

Wellicht hebben jullie mijn naam nog niet eerder langs zien komen, dan wil ik jullie graag even doorverwijzen naar mijn voorstel topic :D Daar staat al in het kort iets over mijn leven en liefde voor paarden, friese paarden om precies te zijn.

Ik heb 4 friese paarden, eentje daarvan is Romy. Rootje heb ik gekregen van mn vader toen ik 14 was, ze heeft een bijzondere plek bij mij en mn vader omdat dit altijd de link is geweest tussen ons. Wellicht onbegrijpelijk voor mensen die niet zijn opgegroeid met een huisdier, maar Romy is een paard met heel veel karakter. Ze heeft een sterke eigen wil, is dominant en veel humor. Ze is altijd vrolijk, tot je der in de weg zit want dan krijg je ruzie met der.. Dit is een aardige weerspiegeling van hoe ik ben!

Genoeg gepraat, de foto's!
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding

De foto's zijn gemaakt met mn nikon D50 en sigma 70-300 4.0-5.6 lens.. Tips zijn meer dan welcome! Ik heb er zelf ook een mening over, maar wil eerst jullie horen :D

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Reflectie van mijn persoonlijkheid..

Bericht door EelcoD7100 » vr jul 31 2009 8:19 pm

:lol: :lol: Monique staat achter me met een blik van.... :shock: :shock: 8) 8)
Jullie hebben nog een band.... allebei gek op Friese paarden... :lol: :lol:

Mooi paard, en mooie energieke poses..... (foto 1&2)
enneh foto 3? jij toevallig? :wink: :mryellow:

Groeten Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp

MdV fotografie

Re: Reflectie van mijn persoonlijkheid..

Bericht door MdV fotografie » vr jul 31 2009 8:46 pm

ja foto 3 ben ik stiekem.. heeft mn vriendin gemaakt met mijn camera.. ssst he!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”