Avond panorama in Berlijn

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Avond panorama in Berlijn

Bericht door remoss » vr jul 31 2009 11:12 pm

Mooie foto ja. Grappig die lucht die links een stuk donkerder is dan rechts. Dat geeft een mooi effect.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » vr jul 31 2009 11:25 pm

Klasse pano maar ook klasse presentatie! Heel leuk gevonden en origineel. Jammer van het gebouw aan de rechter zijde dat die net niet helemaal op de panorama staat. Ik denk dat dit te maken heeft gehad met de correctie van de lucht of dat het niet ander kon met de crop.

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » za aug 01 2009 10:17 am

Erg fraai Laura, kan dit wel waarderen!

Je ziet maar: Geduld is een schone zaak.
Groeten Marcel

Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Henk » za aug 01 2009 7:46 pm

Gave plaat Laura. Je moet er even geduld voor hebben, maar dan heb je ook wat :) Misschien mag het middelste gebouw ietsje rechter (iets naar links toe)?

groeten Henk

Laura
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Laura » ma aug 03 2009 11:00 am

henkm schreef:Gave plaat Laura. Je moet er even geduld voor hebben, maar dan heb je ook wat :) Misschien mag het middelste gebouw ietsje rechter (iets naar links toe)?
groeten Henk
Ik heb het met de linialen precies goed gezet voor me gevoel, middelste van het middelste gebouw is precies in het midden, en aan beiden zijde evenveel nog wat van de straat te zien.. Of bedoelde je de zoom van de panorama?
ALE schreef:Klasse pano maar ook klasse presentatie! Heel leuk gevonden en origineel. Jammer van het gebouw aan de rechter zijde dat die net niet helemaal op de panorama staat. Ik denk dat dit te maken heeft gehad met de correctie van de lucht of dat het niet ander kon met de crop.
ALE
Als je de grote inzoombare versie bekijkt dan zie je dat het gebouw er wel helemaal opstaat. Door het verkleinen lijkt de top van het gebouw rechts de rand te raken denk ik (of net verkeerd gecropt bij het samenvoegen van de twee fotos).

Op aanraden van Brenzef ook de gebouwen nog iets lichter gemaakt. Nieuwste versie is weer hier te zien: http://lauravink.nl/appendix/panorama/b ... rmenmarkt/

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”