Voorwiel

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Plaats reactie
Frederix

Voorwiel

Bericht door Frederix » do aug 06 2009 11:06 pm

Een voorwiel:

Afbeelding
Foto 1

Foto is gemaakt met mijn onvolprezen Rolleicord Vb op Ektachrome 400X diafilm, ca 2 jaar over datum. Scan is gemaakt met mijn Epson V500.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Voorwiel

Bericht door Skippy » do aug 06 2009 11:19 pm

"Like a round peg in a square hole" :)

Wat een fraaie foto Fred; perfect voor vierkant, lekker kleurig, echt een plaatje!

Frederix

Bericht door Frederix » do aug 06 2009 11:35 pm

Skippy schreef:"Like a round peg in a square hole" :)

Wat een fraaie foto Fred; perfect voor vierkant, lekker kleurig, echt een plaatje!
Vond ik ook. Ik had de foto gemaakt, vraagt een jonge vrouw aan mij waarom ik het voorwiel van haar fiets op de foto zet. Heb ik uitgelegd en van het één komt het ander en zodoende heb ik een dag later de Levende Historie in Amersfoort op de foto gezet. Op foto 1 van dát draadje staat de eigenaresse van het voorwiel.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » vr aug 07 2009 5:53 am

Frederix schreef:
Skippy schreef:"Like a round peg in a square hole" :)

Vond ik ook. Ik had de foto gemaakt, vraagt een jonge vrouw aan mij waarom ik het voorwiel van haar fiets op de foto zet. Heb ik uitgelegd en van het één komt het ander en zodoende heb ik een dag later de Levende Historie in Amersfoort op de foto gezet. Op foto 1 van dát draadje staat de eigenaresse van het voorwiel.
Kijk, dat zijn nou leuke dingen :D

Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”