Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4
Foto's zijn gemaakt met mijn onvolprezen Rolleicord Vb op Ektachrome 400X diafilm, ca 2 jaar over datum. Scans zijn gemaakt met mijn Epson V500.
Foto 1 is genomen in de regentenkamer van het Burgerweeshuis. Het licht was prachtig, ik zag het beeld voor me en ik was aan het knoeien met mijn lampjesflitser en mij yoghurtbeker. Ik heb toen deze foto gemaakt zonder flits, het licht was te mooi om te flitsen.Skippy schreef:Tja, dat is duidelijk hè, althans voor mijFoto's 2, 3 en 4 zijn ok maar foto 1 is werkelijk heel goed gelukt; prachtige compositie en kleuren, een topper.
Maar het is en blijft een kleurenfoto!Ree schreef:Het is al gezegd, maar foto 1 vind ik ook schitterend!
Licht, kleuren en compositie helemaal goed.
Heb hem even stiekem voor mezelf omgezet in z/w dan is ie ook heel mooi!
Ja dat snap ik! Daarom ook stiekem gedaanFrederix schreef:Maar het is en blijft een kleurenfoto!Ree schreef:Het is al gezegd, maar foto 1 vind ik ook schitterend!
Licht, kleuren en compositie helemaal goed.
Heb hem even stiekem voor mezelf omgezet in z/w dan is ie ook heel mooi!
Zeker heel mooi licht, doet me aan Vermeer denken!Frederix schreef:Foto 1 is genomen in de regentenkamer van het Burgerweeshuis. Het licht was prachtig, ik zag het beeld voor me en ik was aan het knoeien met mijn lampjesflitser en mij yoghurtbeker. Ik heb toen deze foto gemaakt zonder flits, het licht was te mooi om te flitsen.Skippy schreef:Tja, dat is duidelijk hè, althans voor mijFoto's 2, 3 en 4 zijn ok maar foto 1 is werkelijk heel goed gelukt; prachtige compositie en kleuren, een topper.
Dat was ook mijn eerste gedachte SkippySkippy schreef:
Zeker heel mooi licht, doet me aan Vermeer denken!