Vandaag mijn nieuwe lens uitgeprobeerd in Ouwehand.
Met een AF-S VR 70-300/4.5-5.6G IF-ED
Foto's zijn niet bewerkt

1
2
3
4
5
6
7
Ik denk dat ze aardig gelukt zijn. En anders lees ik het wel

Groet Kroontje
Focus2 schreef:met welke van de in jouw bezit zijnde objectieven zijn deze plaatjes gemaakt?
Oeps sorryPatrick schreef:Dit lijkt me een gevalletje AF-S VR 70-300/4.5-5.6G IF-ED, maar het is inderdaad wel handig als je dat er even bij zet...
Ik heb ze bekeken en in gezoomd op mijn Linux bak en ik zie dat ze toch wel scherp zijn.Focus2 schreef:het zou natuurlijk heel goed aan mijn scherm kunnen liggen, maar ik vind ze eigenlijk allemaal
heel somber qua kleur en zeker niet overal scherp- mogelijk zelfs onjuist belicht.
ben heel benieuwd naar de wel bewerkte afbeeldingen.
Ben het met focus2 eens ik mis wat, kan ook aan de compositie liggen de meeste dieren staan allemaal in't midden.Dat maakt het minder spannend.Focus2 schreef:het zou natuurlijk heel goed aan mijn scherm kunnen liggen, maar ik vind ze eigenlijk allemaal
heel somber qua kleur en zeker niet overal scherp- mogelijk zelfs onjuist belicht.
ben heel benieuwd naar de wel bewerkte afbeeldingen.
Dat ze in het midden staan dat begrijp ik, maar als ik het iets naar links of rechts had geklikt...bijv 4-5-6 dan had er alleen water geweest.Ben het met focus2 eens ik mis wat, kan ook aan de compositie liggen de meeste dieren staan allemaal in't midden.Dat maakt het minder spannend.
Germay schreef:Ben zo vrij geweest te laten zien wat ik bedoelt,vindt je het niet goed haal ik hem wel weg.
Groet,
Gert.