1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Rest
http://portfolio.edwinteuben.nl/#28.0
Echt wel.... dit staat hoog om m'n wishlist, tegelijk het excuus om heerlijk los te gaan met m'n 10,5mmrocksoff schreef:No way dat ik in zo'n bakje ga...
Gewoon doen, zo dacht ik jaren geleden ook. En heb nu weer iets overwonnen...rocksoff schreef:No way dat ik in zo'n bakje ga...
Mag ik die iemand zijn? Echt hoor, ik heb al jeuk in de benen als ik tegen een hoog gebouw omhoog kijk. Maar hier helemaal niks, daar stijg je te snel voor... En anders niet dicht tegen de rand van het bakje aan gaan staan. Kan ook hoor!Gabees schreef:Mooie serie!
Heb ontzettend hoogtevrees maar zou het ook graag eens doen! Het schijnt inderdaad zo te zijn wanneer je "los" bent van de grond je geen last hebt van hoogtevrees.... Maar ja, daar moet iemand me nog van overtuigen.
Of ik je kan overtuigen is een tweede, maar ik kan je zeggen dat ik hoogtevrees had op de eerste tientallen meters maar daarna niet meer. Vooral het stijgen is waar je last hebt daarna zeker niet meer.Gabees schreef:Mooie serie!
Heb ontzettend hoogtevrees maar zou het ook graag eens doen! Het schijnt inderdaad zo te zijn wanneer je "los" bent van de grond je geen last hebt van hoogtevrees.... Maar ja, daar moet iemand me nog van overtuigen.