Automeet in Antwerpen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
ThunderNet

Automeet in Antwerpen

Bericht door ThunderNet » wo mar 28 2007 2:40 pm

Afgelopen zondag in antwerpen geweest op een automeet. Ik ben zelf niet helemaal tevreden over de foto's, ik weet dat ik beter kan. En moet zeggen dat ik af en toe toch groothoek aan het missen ben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen ga ik naar de AutoRai, dus hopenlijk zijn er dan wat meer betere platen die ik van m'n geheugenkaartje kan afhalen :)

GdP

Re: Automeet in Antwerpen

Bericht door GdP » wo mar 28 2007 3:22 pm

ThunderNet schreef:Afgelopen zondag in antwerpen geweest op een automeet. Ik ben zelf niet helemaal tevreden over de foto's, ik weet dat ik beter kan. En moet zeggen dat ik af en toe toch groothoek aan het missen ben.

En misschien ook een waterpas? :D

De foto's vallen best mee.
Nu heb ik niet zoveel met auto's. Dacht even zelfs dat een Polo ook een auto was, maar George heeft me al uit de droom geholpen. :roll:
Wel leuk dat auto's een hoby van je is, zo hebben we allemaal wat.
Gerrit

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » wo mar 28 2007 3:32 pm

Zou je:

1: Een selectie willen maken van je allermooiste en je willen beperken tot 10 foto's (het is geen must, maar dit zijn er veel te veel en ik had na foto 8 al het idee dat er heel veel hetzelfde tussen zit ;))
2.: De foto's kunnen nummeren dat reageert wat makkelijker :)

Mijn bescheiden mening:

Geen een foto oogt scherp, foto's die uit een DSLR komen behoeven na verkleining wat verscherping (bijv. de smart shrapen fucntie in PS CS2).
Compositie is overall wat saai/ centraal en hier en daar staan de auto's er net niet helemaal op. (bijv. de rode VW golf en de rode Mini, daar had je best nog wat ruimte om je compositie naar beneden te halen). En dat scheve kijkt ook niet echt lekker.

Kortom ik vind deze serie dus niet echt sterk, maar laat je dat niet uit het veld slaan. :)
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Maerlant

Bericht door Maerlant » wo mar 28 2007 4:42 pm

Leuke foto's, en het is goed dat je ze post. Ook ik denk dat het beter is om iets selectiever te zijn. Aan de andere kant krijg ik zo een beter idee hoe je je onderwerp benaderd :!:

Bij de eerste en derde tot en met vijfde foto vind ik het tegenlicht van de ramen storen. Dit uitgebleekte resultaat werkt met name bij de derde foto door in de plafondconstructie, wat afleidt van je hoofdonderwerp, de bolide.

Ben zeker benieuwd naar je platen van de AutoRai, zeker ook een uitdaging qua belichting.

Succes met je foto's en hoop er meer langs te zien razen,

groet

Brenzef
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door Brenzef » wo mar 28 2007 5:19 pm

Vind die blauwe wel aardig.

differhans

Bericht door differhans » wo mar 28 2007 10:57 pm

Sluit mij bij Opgeztfan en Maerlant aan.

Je apparatuur liegt er niet om.

Mijn advies voor de Rai is:

Maak de fotos van de autos zoals je ze ziet, of wilt zien en probeer zoveel mogelijk storende elementen te vermijden. Als je dat beter onder controle hebt, kun daarna altijd nog autos vanuit willekeurige standpunten schieten.

Zal niet meevallen met die drukte om een goed camera standpunt te vinden.

Veel plezier op de rai en succes met fotograferen. En ben natuurlijk
positief benieuwd naar de rai fotos :wink:
Vr Gr Hans5

Pollo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Pollo » do mar 29 2007 5:24 pm

Mmm,

Ik vind er erg veel onscherp. En bij sommige foto's mis je gewoon het onderste gedeelte van de auto! Vreemde compo's.

En dan ineens die blauwe ford fiesta!! Die is gaaf!
Je kan het dus wel. Ik zou eerst goed bedenken welke platen je post.. :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”