Fijn om weer foto's te zien van je Mike!
Op de een of andere manier blijft deze aan me trekken...mikemix schreef:Portimão Portugal
Onzichtbare inkt. Bij de Action verkopen ze stiften waar je het zichtbaar mee kan maken. Eurootje of 2 per stiftje, maar dan heb je ook wat.A.Translator schreef:Waar staan die test en die foto´s? Ik zie in het eerste bericht van de kennelijke TS () alleen maar puntjes.
A.Translator schreef:Waar staan die test en die foto´s? Ik zie in het eerste bericht van de kennelijke TS () alleen maar puntjes.
Ik ben nieuw op dit forum, en kom er eerlijk voor uit dat ik de weg nog niet goed weet te vinden. Wat flauw om daar zo op te reageren.Onzichtbare inkt. Bij de Action verkopen ze stiften waar je het zichtbaar mee kan maken. Eurootje of 2 per stiftje, maar dan heb je ook wat.
Aan die zwart-witfoto's zoals ze op de site kun je niets zien: het zijn (slecht) gescande negatieven die ook nog eens slecht "verscherpt" zijn. Maar waarom zou je zoiets überhaupt willen beweren?Heb even je website bekeken, ik durf te beweren dat al de foto's die daar op staan prima met een LX3 of D-Lux 4 geschoten kunnen worden.
Angstgaanjagend mooi......mikemix schreef:Dank Skip.
Doe ik er nog één in dit leuke draadje.
Leica D-Lux 4
Ik ook, alleen de zon was al onder....Skippy schreef: Ik krijg wel dorst van die zomerfoto's van je! Daarom de onderstaande foto, uiteraard met de LX3 gemaakt.
En daar valt niet over te twisten, maar ik ga met je mee Skippy. Over de composities niets dan lof.Skippy schreef:Overigens vind ik de korrel in deze laatste z/w-bewerkingen over de top maar dat is persoonlijke smaak[/img]
Dank je, nu begrijp ik het. Erg mooie foto's, trouwens.mikemix schreef: Echter er is genoeg alternatief en daarom "streden" wij voor dit draadje die behoorlijk onder vuur heeft komen te liggen en daardoor verklaart waarom de startpost is gewist uit protest.