Voor alle Ken Rockwell fans:
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
nee doe mij maar een bord met bruine bonen
Niet te hard van stapel lopen Brenzef.
Die aspiraties heb ik niet maar tussen haakjes: Wat levert het op?
Groetjes George
Die aspiraties heb ik niet maar tussen haakjes: Wat levert het op?

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Re: is goed maar kan altijd beter
Ik begrijp uit jouw reactie dat je denkt dat ik de site van Nikon Club Nederland bedoel. NEE dus dat vind ik één van de leukste site's op het net.George Fennes schreef:Kroko schreef:Dat vind ik nu jammer Kroko, deze uitspraak.Code: Selecteer alles
Ik ben geen Ken Rockwell fan maar deze site is toch stukken slechter dan die van Ken
Het is maar wat je er van verwacht.
Ken is professional en hier lopen voor 99,99% amateurs rond.
Ik denk dat het niet juist is om een vergelijk te trekken, kan ook niet.
De opzet en uitgangspunten zijn heel anders.
Hier moeten we het met z'n allen maken en heeft niet één persoon de regie.
Maar niemand zal jou een stro breed in de weg leggen om de site van Ken Rockwell te bezoeken en deze site niet, dat is ieders eigen vrije keuze.
Maar het is natuurlijk niet leuk om een vergelijk te trekken die niet op z'n plaats is.
Groetjes George
De site waar Vincent naar linkt vind ik weinig opbouwend. Ik denk niet dan Ken nu gaat proberen beter zijn best te doen.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
bedankt
Oké Kroko, bedankt voor je reactie en mijn excuses dat ik jou zo verkeerd begrepen heb.
Maar toch leuk om te horen dat je dit een van de leukste sites vind, een compliment voor al degene die hier zijn bijdrage aan levert.
Groetjes George
Maar toch leuk om te horen dat je dit een van de leukste sites vind, een compliment voor al degene die hier zijn bijdrage aan levert.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Re: Voor alle Ken Rockwell fans:
Hey Bateau,bateau schreef:Met wat voor een bedoeling plaats je deze link Vincent?v.alberts schreef:Ik Kwam deze bij toeval tegen op een ander forum!
http://www.bahneman.com/liem/blog/artic ... well_Facts
Gr. Vincent
Deze link plaatste ik omdat ik erom moest lachen!
Ik heb niet zo'n uitgesproken mening over Ken in de zin van: positief of negatief, maar een cowboy vind ik hem wel! Een echte amerikaan.
Ik bedoelde geen discussie te ontketenen over de man en of hij nou tof is of niet. Of je hem serieus moet nemen of niet en of je je kindjes ten toon mag stellen zoals hij doet of niet!
Gewoon een beetje humor, daar hou ik van!
Gr. Vincent
(ennehhh, welkom op dit forum, vertel eens wat van jezelf!)