Bataviawerf

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Ruud V.
Forumlid
Forumlid

Bataviawerf

Bericht door Ruud V. » wo aug 12 2009 8:25 pm

Gisteren nog even een paar uurtjes naar de Batavia geweest. Alleen foto 4 met interne flits, 5 (f4.5, 1/8) en 6 (f3.8, 1/40), alles uit de hand met de 18-70
1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

5Afbeelding

6Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ruud V. op do aug 13 2009 1:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
gr. Ruud

D610/D90/, glas en de Macbook R.

GdP

Re: Bataviawerf

Bericht door GdP » do aug 13 2009 12:49 am

Heel mooie serie Ruud. Ik weet niet welke ik de mooiste vind, want ik vind ze allemaal even mooi.

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » do aug 13 2009 8:45 am

GdP schreef:Heel mooie serie Ruud. Ik weet niet welke ik de mooiste vind, want ik vind ze allemaal even mooi.
Zit jij naar andere foto's te kijken?? Ik vind ze nogal saai. onscherp hard geflitst grauw nee sorry voor mij niet 1 mooie, maar goed het is hier geen beoordeling sectie :|
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ree
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ree » do aug 13 2009 9:23 am

Nee deze serie doet het voor mij ook niet...
Ik mis inderdaad her en der scherpte, verder zoubij foto 1 meer contrast al een heel verschil maken.

Ik vind compo's nogal rommelig, bijvoorbeeld bij de voorlaatste foto waar de de rode slanghaspel er nogal afknalt t.o.v. de verdere omgeving...
Misschien even de foto's nummeren dat praat wat makkelijker, en een lege regel tussen de foto's houden dat kijkt wat makkelijker....
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”