Leuk je hier weer terug te zien overigens.
Gewoon laten doen, laat die man genieten, doet mijn moeder, broer en zoon ookjoepert schreef:Heldere reacties, waar ik me grotendeels in kan vinden.
Toch zullen veel mensen juist een p&s kopen om niet alleen gemakkelijk te kunnen schieten, maar ook gemakkelijk te kunnen "delen". Het lijkt mij dat de JPEG compressie etc. van deze duurdere p&s camera's toch wel van een andere orde is dan die van de €100 cameraatjes.
Ik vraag dit, omdat mijn vader (nog steeds) overweegt een LX3 (o.i.d.) te kopen en ik de kans nihil acht dat hij nog achter de computer gaat kruipen om te gaan nabewerken. De kans dat-ie met een USB-stick bij de hema langsgaat om daar wat afdrukjes te laten maken acht ik nog wel aanwezig. Ook dan wil hij natuurlijk wel zo mooi mogelijke foto's hebben.
Riemke, vergelijkbaar met 24-70 kleinbeeld.Riemke schreef:Vraag aan de eigenaren van de LX 3: is de 4x optische zoom geen beperking?
Stapje dichterbij is natuurlijk een mogelijkheid, maar soms kan dat niet.
De dag is inmiddels wèl voorbij.Eeuw schreef:..Nou, de dag is nog niet voorbij en ik blijf goede hoop houden op een 2.1 release vandaag.
Toch wel, iets eronder.Marten schreef:De dag is inmiddels wèl voorbij.Eeuw schreef:..Nou, de dag is nog niet voorbij en ik blijf goede hoop houden op een 2.1 release vandaag.
Nog geen update.![]()
http://panasonic.jp/support/global/cs/d ... index.html
Ahh, nu wel. Net nog niet.Eeuw schreef:...Toch wel, iets eronder.
Lijkt mij niet dat dat iets uitmaakt.Eeuw schreef:Nu heb ik ver 2.1 maar het probleem dat ik had met custom modes bestaat nog steeds. Misschien had ik hem toch eerst moeten resetten?