Als de 24-70 scherpstelt (dat gaat overigens super snel) hoor ik een ultasone hoge pieptoon. Dit lijkt me normaal toch ?
Als ik handmatig scherpstel hoor ik een geluid dat lijkt erop alsof er een tandwieltje meedraait (klinkt gezond overigens) is ook dit normaal ?
Alvast bedankt,
geluid 24-70 2.8 bij scherpstellen
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: geluid 24-70 2.8 bij scherpstellen
Als de 24-70 automatisch scherpstelt horen we hier een geluid wat het best te vergelijken is met het woord Ggoenk.... (
ik wist niet hoe ik het anders moest uitleggen...
)
En bij handmatig scherpstellen heb ik niet het gevoel dat ik aan een tandwieltje aan het draaien ben (zeer weinig weerstand dus...
)
Weet je iemand in je naaste omgeving die hem ook toevallig heeft, dat vergelijkt het makkelijkst..
Succes..
Groeten Eelco

En bij handmatig scherpstellen heb ik niet het gevoel dat ik aan een tandwieltje aan het draaien ben (zeer weinig weerstand dus...

Weet je iemand in je naaste omgeving die hem ook toevallig heeft, dat vergelijkt het makkelijkst..
Succes..
Groeten Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
Voel ook geen weerstand, maar het geluid klinkt alsof er een gesmeerd tandwieltje meedraaid
Ze maken allen hetzelfde geluid, dus omschreven geluid is normaal.
Weten wat ik ga doen, onder het genot van stads en landschapsgeluiden fotograferen met m'n nieuwe combi !!
Weten wat ik ga doen, onder het genot van stads en landschapsgeluiden fotograferen met m'n nieuwe combi !!