Hoi Laura,
ik was ook in Park Hilaria, maar niet met camera.. Leuk is deze kermis altijd en bijzonder groot.
Vind het een hele leuke serie die smaakt eigenlijk naar meer! Foto 4 is mijn favoriet uit deze serie.
Toevallig (echt waar) heb ik eergisteren met Mike-Nikon contact gehad over het fotograferen op de kermis. De Roosendaalse kermis (ook groot) komt er namelijk weer aan, het 1e weekend van september. We hebben ons voorgenomen om één van de dagen ook wat mooie foto's in het blauwe uur te gaan maken. Als er iemand meewilt, lamahore!
Jolanda
Kermis Eindhoven
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Kermis Eindhoven
click voor mijn foto's op flickr.
- Laura
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Jep, met een gewoon statief en een gorilla pod bij de octopus.Riemke schreef:Prachtige foto's Laura. Heb je overigens gebruik gemaakt van statief of monopod voor je opnames? (Moet haast wel met deze sluitertijden)
Klinkt leuk! Ik ga eens kijken of ik dat weekend al plannen heb, zo niet dan lijkt het me leuk om mee te gaan!Jolanda schreef:Toevallig (echt waar) heb ik eergisteren met Mike-Nikon contact gehad over het fotograferen op de kermis. De Roosendaalse kermis (ook groot) komt er namelijk weer aan, het 1e weekend van september. We hebben ons voorgenomen om één van de dagen ook wat mooie foto's in het blauwe uur te gaan maken. Als er iemand meewilt, lamahore!
Groetjes,
Laura
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Pracht serie. Vind de compositie van no.2 het mooist maar ze zijn allemaal erg goed.
En weer iets op mijn fotografie lijstje wat ik ook eens wil proberen ...
En weer iets op mijn fotografie lijstje wat ik ook eens wil proberen ...

- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer: