Helaas kregen we de donkere plekken rechts niet weggewerkt (lees: geen idee hoe)

PS vind ik persoonlijk te complex. Vandaar dat ik Capture NX gebruikVieF schreef:Tja dat gebruiken wij niet meer. We gebruiken CaptureNX omdat dan vrijwel alle data worden overgeschreven.
Klopt wat je zegt, maar Jay en VieF zetten nu de eerste voorzichtige stappen op het vlak van fotobewerking en dan kan Photoshop Elements een goede(tussen) stap zijn.mikemix schreef:Jay, elke software heeft een leercurve. Maar voor dit soort correcties (en natuurlijk veel meer)
is Ps natuurlijk perfect gereedschap. Toch is de basis van Ps echt wel heel laagdrempelig hoor.
Jay schreef:Voordat de modjes er over beginnen, stel ik maar voor om over te gaan op het beoordelen van de foto?
Daar plaats Vief hem natuurlijk voor
Over het bewerken van foto's kunnen we het misschien in een apart draadje hebben. of iemand zegt kom even een keer op de koffie voor een mini workshop *hoe bewerk ik foto's*
Niet dreigen met ons om je zin te krijgen!Jay schreef:Voordat de modjes er over beginnen, stel ik maar voor om over te gaan op het beoordelen van de foto?
Tjonge Patrick, nou quote je nog wel precies dat stukje (dat de foto beoordeeld moet worden) en precies jij als mod houdt zich er niet aan!Patrick schreef:Niet dreigen met ons om je zin te krijgen!Jay schreef:Voordat de modjes er over beginnen, stel ik maar voor om over te gaan op het beoordelen van de foto?![]()
Dat verscherpen had je best ook in Capture NX kunnen doen; daar heb je PS niet voor nodig. PS kan met beter lokaal doen, maar dat maakt hier niet zoveel uit.