Nieuwe Canon compact met minder pixels op sensor.

Discussie over foto-apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Harrie Gerrits

Re: Nieuwe Canon compact met minder pixels op sensor.

Bericht door Harrie Gerrits » do aug 20 2009 9:50 pm

Roelof schreef:Paar berichtjes verwijderd, houd het svp on topic
:?: :?: :?: :?: :?:

Wat wordt er weer "gekleurd" gemodereerd ...... GdP doet weer eens z'n beklag en de heren springen weer in de houding. Ja Gerrit .... nee Gerrit .... uiteraard Gerrit ... wat jij wilt Gerrit!

Misschien een goed idee om het forum te hernoemen tot het GdP forum (Gerrit dislikes Photographers)?

Mag ik nu alstublieft een rode kaart of moet ik nog wat explicieter worden qua uitspraken?

Dan kom ik tenminste niet meer in de verleiding om dit lachwekkende forum te bezoeken!

Voor de goede orde .... mijn lidmaatschap heb ik in april jl. al opgezegd!

mikemix

Bericht door mikemix » do aug 20 2009 9:58 pm

Waar.
Nu is er een ander draadje en dan gaat ie alsnog om zeep.

joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » do aug 20 2009 10:11 pm

Harrie, Michael, is er geen sprake van een misverstand? Hoewel ook mijn opmerkingen zijn weggemodereerd, vind ik de opschoonactie van Roelof eerlijk gezegd niet zo slecht, omdat óók de opmerking waar we over vielen is verwijderd en de andere forumbezoekers dus nog steeds de discussie over nieuwe canon en aanverwanten gewoon kunnen volgen.
GdP (en iedere willekeurige andere) kan op zijn kop gaan staan: de mogelijkheid om in deze hoek van het forum te discussieren over nieuwe camera's van andere merken is er gewoon. Daar heeft ook Roelof niet aan getornd.

yoyo

Bericht door yoyo » do aug 20 2009 10:20 pm

TIP (wel off-topic)
Je kunt mensen als vijanden kenmerken. Je ziet dan hun berichten niet meer en je kunt je daar dan ook niet meer aan ergeren. Werkt erg goed.
Het is echter niet zaligmakend omdat je wel hun berichten ziet als andere mensen hun berichten quoten.

Zo, nu weer on-topic. :wink:

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » do aug 20 2009 10:25 pm

Wat gaat die Canon eigenlijk kosten en dus welke Coolpixen zullen hiermee moeten concurreren?

yoyo

Bericht door yoyo » do aug 20 2009 10:27 pm

Onno schreef:Wat gaat die Canon eigenlijk kosten en dus welke Coolpixen zullen hiermee moeten concurreren?
Recommended price
• $429
• €469
• £449

Er zijn geen Coolpixen die concurreren. Helaas...

joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » do aug 20 2009 10:49 pm

Bij KE staat de s90 voor 479. Volgens dpreview was de rrp van de P6000 €575, maar volgens de pricewatch heeft ie in Nederland nooit veel meer dan 500 moeten kosten. Dat segment dus, denk ik dan.

johan1967
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door johan1967 » vr aug 21 2009 12:01 am

GdP schreef:Ik denk dat Nikon zelf wel instaat is te beoordelen of de huidige Coolpixen wel zo goed in de markt liggen. Daar hebben ze de mening van een aantal wijsneuzen niet voor nodig.
Of iets goed in de markt ligt en of iets goed is zijn twee verschillende dingen. Blijkbaar is het grote publiek nog steeds heel erg gevoelig voor meer megapixels (en wil ik daarom wellicht ook zelf wel een D700X i.p.v. een D700, terwijl de D700 al meer dan goed is). Ik vind het heel goed dat er op dit forum kritisch wordt gekeken naar de pixel-race.

Onno
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Onno » vr aug 21 2009 12:12 pm

joepert schreef:Bij KE staat de s90 voor 479. Volgens dpreview was de rrp van de P6000 €575, maar volgens de pricewatch heeft ie in Nederland nooit veel meer dan 500 moeten kosten. Dat segment dus, denk ik dan.
Ik ben benieuwd naar testresultaten van deze Canon. En ook wat Nikon daar tegenover zal stellen. Er gaan geruchten over een P7000.

Capivara

Bericht door Capivara » vr aug 21 2009 12:25 pm

Wie alvast even in de handleiding van de G11 wil snuffelen, kan deze van mijn server pikken.

http://www.digitalreview.info/downloads ... Manual.pdf

Hans

GdP

Bericht door GdP » wo dec 02 2009 12:02 am

Harrie Gerrits schreef:
Roelof schreef:Paar berichtjes verwijderd, houd het svp on topic
:?: :?: :?: :?: :?:

Wat wordt er weer "gekleurd" gemodereerd ...... GdP doet weer eens z'n beklag en de heren springen weer in de houding. Ja Gerrit .... nee Gerrit .... uiteraard Gerrit ... wat jij wilt Gerrit!

Misschien een goed idee om het forum te hernoemen tot het GdP forum (Gerrit dislikes Photographers)?

Mag ik nu alstublieft een rode kaart of moet ik nog wat explicieter worden qua uitspraken?

Dan kom ik tenminste niet meer in de verleiding om dit lachwekkende forum te bezoeken!

Voor de goede orde .... mijn lidmaatschap heb ik in april jl. al opgezegd!

Kom ik daar ineens deze reactie tegen. Wordt me daar ineens wat in de schoenen geschoven waar ik part nog deel aan heb gehad.

Figuren die zonder enig bewijs met dit soort beschuldigingen aankomen dienen met onmiddellijke ingang een rode kaart te krijgen. Het is gewoon te belachelijk voor woorden. Ik zal hier verdere actie op ondernemen.

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo dec 02 2009 1:26 am

Gerrit, dit lag al onder een dikke laag stof. Waarom ga je nou door een reactie te plaatsen dat weer oprakelen. :huh: :huh: :huh:

Jij weet best dat Harrie al een hele tijd ons forum (en Nikon apparatuur) verlaten heeft. Dit is een volstrekt zinloze actie. En je hebt niet eens gelijk ook; jij hebt lekker meegedaan met het zorgen dat dingen hier minder gezellig waren een bepaalde periode.

Als je wat te melden hebt, dan graag bij een van de moderatoren. Kies er maar een: we zijn met z'n zessen. Er zit vast wel iemand waar je vertrouwen in hebt bij. Dit soort postings lossen niets op. Het is jammer dat ik het nu ook zo tegen je moet zeggen omdat er vast al flink wat mensen zijn die je reactie gelezen hebben. Jammer.

Slotje op dit draadje.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “Niet aan Nikon gerelateerde foto apparatuur”