Groeten uit Gouda
Groeten uit Gouda

Re: Groeten uit Gouda

kan iemand mij uitleggen hoe ik meerdere foto's onder elkaar kan zetten,dit lukt me nu nog niet.
Ha Witkee,
meerdere foto's gaat op dezelfde manier, alleen na elke foto enter drukken en nieuwe IMG-tag(als dat zo heet
)
beter is ook om er een of meerdere spaties tussen te zetten en om de foto's te nummeren.
hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd, ben zelf ook nog niet zo goed hierin maar de vorige keer lukte het mij ook.
Groeten Addy
meerdere foto's gaat op dezelfde manier, alleen na elke foto enter drukken en nieuwe IMG-tag(als dat zo heet

beter is ook om er een of meerdere spaties tussen te zetten en om de foto's te nummeren.
hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd, ben zelf ook nog niet zo goed hierin maar de vorige keer lukte het mij ook.

Groeten Addy
Breda.......here we come(back)
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
zitten leuke plaatjes tussen.
2 kan ik niet helemaal plaatsen, denk dat een polafilter uitkomst biedt.
jij als gouwenaar kan ons veel betekenen tijdens de gouda-shoot binnenkort. Misschien kan je Hans Kuhn nog leuke tips geven.
jij als gouwenaar kan ons veel betekenen tijdens de gouda-shoot binnenkort. Misschien kan je Hans Kuhn nog leuke tips geven.
Bedankt voor je reaktie whoami, de spiegeling in de ruit is bedoeld als grapje, je ziet de terrasstoeltjes in de etalage.whoami schreef:zitten leuke plaatjes tussen.
De wandeling is toch al geweest? of komt er nog 1 ?
Bedankt Addy, het is me gelukt, in een andere presentatie.addy schreef:Ha Witkee,
meerdere foto's gaat op dezelfde manier, alleen na elke foto enter drukken en nieuwe IMG-tag(als dat zo heet)
hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd, ben zelf ook nog niet zo goed hierin maar de vorige keer lukte het mij ook.![]()
Groeten Addy

- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Leuke aanvulling op de foto's die later afgelopen week gemaakt zijn.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Ik was haar vergeten. Gouda zonder kaasmeisje dat kan natuurlijk niet..