Gemaakt met de 16-85 op 20 mm, 5 staande foto's. Sluitertijden tussen de 1/13 en 1/30 uit de hand. Ik zie alleen een kleine stitchfout links naast de molen. In elkaar gezet met Autopano Pro.
Sorry Martijn, niet boos worden.M.Oorthuis schreef:Het zou leuker zijn als er ook even word gereageerd op je voorgangers dan allemaal hier zomaar je pano's te dumpen
Dat mag, het was eigenlijk meer een probeersel.M.Oorthuis schreef: Vind die van jou niks eigenlijk een vieze hdr zie ik meer niet sorry
Hij bestaat uit 6x5 foto`s.Jaco1 schreef:Zo dan Erik, even wat te kijken zeg maar
Hoeveel foto's zijn dat?
Oei wat mooi !!!
Met zoveel heb ik het nog niet geprobeerd, ik kon maar 1 minuscuul stitch foutje ontdekken op de grote foto en dat is die man aan de linkerkant van het gebouw naast de auto, die heeft een soort spookschaduw door het lopen.satte schreef: Hij bestaat uit 6x5 foto`s.
Groeten Erik.
Nou kom op hé, dat die van jou en Remoss het niveau opkrikken is wel duidelijk. Sommige van jou heb ik ook al elders op het forum gezien dus misschien is dat een drempel om daar nog een keer op te gaan reageren?M.Oorthuis schreef:Het zou leuker zijn als er ook even word gereageerd op je voorgangers dan allemaal hier zomaar je pano's te dumpen
Vind die van jou niks eigenlijk een vieze hdr zie ik meer niet sorry
Super Geoff~~Geofgraphic schreef:Ik zie hier heel wat mooie pano's voorbij komen.
Hierbij mijn allereerste pano poging.