Foto 1

Foto 2

Foto 3
De foto's zijn gemaakt met mijn Nikon F100 op Fuji Superia 200 film. De scans zijn gemaakt met mijn Nikon Coolscan IV ED.
Gôh, jij laat je snel uit het veld slaan zeg . . . . .GdP schreef:Ik denk dat ik toch maar thuis blijf.
De reden daarvan is me niet direct duidelijk. Ben je bang dat je deze kwaliteitsplaten niet kunt evenaren, ben je bang dat het onderwerp niets voor je is, of ....GdP schreef:Ik denk dat ik toch maar thuis blijf.
Als ik hier mee thuis zou komen beschouwde ik het als een dag die ik beter had kunnen besteden.Patrick schreef:De reden daarvan is me niet direct duidelijk. Ben je bang dat je deze kwaliteitsplaten niet kunt evenaren, ben je bang dat het onderwerp niets voor je is, of ....GdP schreef:Ik denk dat ik toch maar thuis blijf.
Maar GdP, je kunt ook hele mooie ansichtkaartplaatjes maken in Brugge hoor, geen enkel probleem.GdP schreef:Als ik hier mee thuis zou komen beschouwde ik het als een dag die ik beter had kunnen besteden.Patrick schreef:De reden daarvan is me niet direct duidelijk. Ben je bang dat je deze kwaliteitsplaten niet kunt evenaren, ben je bang dat het onderwerp niets voor je is, of ....GdP schreef:Ik denk dat ik toch maar thuis blijf.
Grappig. Als ik met dit soort foto's terug zou komen dan zou ik een nieuwe manier van kijken hebben ontwikkeld. Ik zou dat als iets zeer, zeer positiefs zien. Ik kom namelijk ook meestal met van die standaard plaatjes terug...GdP schreef:Als ik hier mee thuis zou komen beschouwde ik het als een dag die ik beter had kunnen besteden.Patrick schreef:De reden daarvan is me niet direct duidelijk. Ben je bang dat je deze kwaliteitsplaten niet kunt evenaren, ben je bang dat het onderwerp niets voor je is, of ....GdP schreef:Ik denk dat ik toch maar thuis blijf.
Dat is aan Frederix wel toevertrouwdemdeklerk schreef: Weer eens iets buiten het geldend normgedrag...
E.M. de Klerk
emdeklerk schreef:Foto één wekt bij mij deze associatie op: "De jobstijding" van Carel Willink.
Ik vind het prima foto's. Weer eens iets buiten het geldend normgedrag...
E.M. de Klerk