Mijn nieuwe Nikkor 105VR
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Mijn nieuwe Nikkor 105VR
http://picasaweb.google.nl/Joyce.Broekm ... EnVlinders#
Zo dan maar even. Ik weet het ook niet precies.
k gebruik 3.5.2 van Firefox.
Zo dan maar even. Ik weet het ook niet precies.
k gebruik 3.5.2 van Firefox.
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Geen domme suggestie hoor, had ik ook al naar gekeken.JerryBig schreef:Misschiene domme suggestie: Staan er wel [img]en[/img] respectievelijk links en rechts van de links?

@whoami: eerst zag ik alleen de link en het woord Afbeelding. Pas nadat ik in een ander window de link open zie ik plaatje nr. 4. Dat window sluitend en refresh oorspronkelijk window maakt plaatje nr. 4. zichtbaar bij Afbeelding (en ook alleen nr. 4 op pagina 1). De link blijft (uiteraard) staan. Als ik daarna alle browsers sluit en daarna weer dit draadje open, zie ik nog steeds plaatje nr. 4. Als ik vervolgensm'n computer shut-down, daarna weer opstart en dit draadje weer open, zie ik nog steeds plaatje nr. 4 (ook op pagina 1). Zou natuurlijk ook zo moeten, maar waarom in het begin niet meteen. Waar zit dit in? Is dit persistent cache of gaat dit via de history?
Nu breekt m'n klomp (of ik snap er niets van ... dat zal het wel zijn): klik ik op jouw link naar picasaweb (opent een nieuwe tab), toon ik 1 voor 1 in die interface die foto's, sluit ik die tab, zie ik op pagina 1 ineens alle andere foto's staan i.p.v. het woord Afbeelding. Zal denk ik iets met de browserversie te maken hebben en z'n functionaliteit (evt. i.c.m. de forum versie).
Misschien een stomme vraag, maar kun je wel plaatjes zien van anderen? Zal wel backward compatible zijn.
Is natuurlijk niet prettig als niet iedereen op die nieuwste versie van FireFox zit. Kunnen de anderen pas met veel moeite en uitleg jouw plaatjes zien.
Om die reden zal ik voorlopig nog maar niet overstappen op de nieuwste versie van Firefox.
Het wordt zo langzamerhand een Firefox draadje ...
Misschien een stomme vraag, maar kun je wel plaatjes zien van anderen? Zal wel backward compatible zijn.
Is natuurlijk niet prettig als niet iedereen op die nieuwste versie van FireFox zit. Kunnen de anderen pas met veel moeite en uitleg jouw plaatjes zien.
Om die reden zal ik voorlopig nog maar niet overstappen op de nieuwste versie van Firefox.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
ik heb de zelfde euvel als myriad. Ik gebruik google chrome en heb het alleen in dit topic. ik denk dat het niet temaken heeft met verschillende versies.
ik heb internet temp files + offline contents verwijderd toen kreeg ik weer een paar foto's te zien daarna weer gesloten en toen was het hele zaakie weer verdwenen
ik heb internet temp files + offline contents verwijderd toen kreeg ik weer een paar foto's te zien daarna weer gesloten en toen was het hele zaakie weer verdwenen
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
En ik ben net, na enige aandrang van 'buiten', overgestapt op Firefox. Ik had IE 7 en 8...Myriad schreef: Om die reden zal ik voorlopig nog maar niet overstappen op de nieuwste versie van Firefox.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Tot dit draadje geen problemen hoor, met geen enkele foto van een ander, met mijn FireFox versie: 3.0.13Cees Laarman schreef:En ik ben net, na enige aandrang van 'buiten', overgestapt op Firefox. Ik had IE 7 en 8...
Ik vermoed alleen maar dat het aan de nieuwste versie ligt (3.5.2) van de TS, die daarmee kennelijk wel z'n eigen foto's kan zien.
@Joyce, je gebruikt een grote diafragma opening. Dan moet je goed mikken. Ook je verscherping staat op 0.
Ik zou het diafragma meer knijpen voor meer scherptediepte, de ISO omhoog gooien (naar 800 of 1000) en iets meer verscherping toepassen.
Laatst gewijzigd door Myriad op ma aug 24 2009 10:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Ik heb geen enkele moeite met het bekijken van de plaatjes van anderen. Die kan ik gewoon in zowel IE als in FF bekijken. Als jullie het snappen, dan begrijp ik het ookMyriad schreef:Nu breekt m'n klomp (of ik snap er niets van ... dat zal het wel zijn): klik ik op jouw link naar picasaweb (opent een nieuwe tab), toon ik 1 voor 1 in die interface die foto's, sluit ik die tab, zie ik op pagina 1 ineens alle andere foto's staan i.p.v. het woord Afbeelding. Zal denk ik iets met de browserversie te maken hebben en z'n functionaliteit (evt. i.c.m. de forum versie).

-
- Clublid
Blacksheep. Beetje rare vraag zou je het volgende willen proberen.
Plaats eens een nieuw plaatje in portrait formaat en link deze op dezelfde wijze.
en probeer eens je landschape foto iets te verkleinen. ik wil weten of dit wat helpt al denk ik misschien dat de eerste optie ermee te maken heeft en dat het misschien wel aan picasa ligt.
Plaats eens een nieuw plaatje in portrait formaat en link deze op dezelfde wijze.
en probeer eens je landschape foto iets te verkleinen. ik wil weten of dit wat helpt al denk ik misschien dat de eerste optie ermee te maken heeft en dat het misschien wel aan picasa ligt.
@whoami: in dit draadje weer iemand (Roel100) met een soorgelijk probleem (ziet z'n eigen foto niet eens meer):
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... start=1695
In dit geval foto's op Picasa i.c.m. IE8. Probleem lijkt m.i. Picasa.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... start=1695
In dit geval foto's op Picasa i.c.m. IE8. Probleem lijkt m.i. Picasa.
-
- Clublid
dit probleem kan optreden met elke browser (ook onder safari) en komt voor indien foto's van picasa afkomstig zijn.
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
sorry, ik heb hier niet meer op gereageerd, omdat ik vanaf dat moment heerlijk door Normandië en Bretagne hebt gezworven.
Dan wil ik daar toch wel even wat foto's van zien.Blacksheep schreef:sorry, ik heb hier niet meer op gereageerd, omdat ik vanaf dat moment heerlijk door Normandië en Bretagne hebt gezworven.

Laatst gewijzigd door GdP op ma sep 14 2009 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Clublid
sorry? zo makkelijk kom je er niet vanaf.
wij willen foto's!
wij willen foto's!
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Ok, Ok Ze komen er aan. Een beetje geduld nog