Ik blijf het zeggen een echte fotograaf herken aan het feit dat hij meer tassen heeft dan zijn vrouw :mrgreen: .
Ik vind het lastig om tassen te vinden die goed in te delen zijn voor gebruik met 24-70 en 14-24 ik wil graag de objectieven rechtop compleet met zonnekap in een vak kunnen zetten de meeste tassen zijn daar simpelweg te laag voor. en zijn ze wel hoog genoeg dan is de vak indeling bijna altijd te klein en/of trek je heel het binnen werk mee uit de tas als je een objectief wil pakken.
Luc
Dilemma: De geschikte tas vinden....
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Dilemma: De geschikte tas vinden....
luc schreef:Ik blijf het zeggen een echte fotograaf herken aan het feit dat hij meer tassen heeft dan zijn vrouw :mrgreen: .
Ik vind het lastig om tassen te vinden die goed in te delen zijn voor gebruik met 24-70 en 14-24 ik wil graag de objectieven rechtop compleet met zonnekap in een vak kunnen zetten de meeste tassen zijn daar simpelweg te laag voor. en zijn ze wel hoog genoeg dan is de vak indeling bijna altijd te klein en/of trek je heel het binnen werk mee uit de tas als je een objectief wil pakken.
Luc
Luc,
Grote brede riem kopen en de tasjes eraan doen die bij de objectieven zaten.... :mrgreen:
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Ik snap wat je bedoelt. Voor de 14-24 en 24-70 gebruik ik de Billingham 306. Daar passen ze zelfs rechtop in, maar de 14-24 zit dan wel wat strakjes.luc schreef:Ik blijf het zeggen een echte fotograaf herken aan het feit dat hij meer tassen heeft dan zijn vrouw :mrgreen: .
Luc
En nou zoek ik nog iets waar beide genoemde objectieven en de 70-200 in passen en wat geen grote rugzak is....
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Lowepro Flipside 400.rocksoff schreef:Ik snap wat je bedoelt. Voor de 14-24 en 24-70 gebruik ik de Billingham 306. Daar passen ze zelfs rechtop in, maar de 14-24 zit dan wel wat strakjes.luc schreef:Ik blijf het zeggen een echte fotograaf herken aan het feit dat hij meer tassen heeft dan zijn vrouw :mrgreen: .
Luc
En nou zoek ik nog iets waar beide genoemde objectieven en de 70-200 in passen en wat geen grote rugzak is....
Nikon D3 met 24-70 en zonnekap er niet omgedraaid op. 14-24 erbij. 70-200 erbij. Sb-600 dan ook maar.......
En het tasje is mooi vol.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.