De ***** symfony.
Re: De ***** symfony.
Volgens mij wilde ze niet gefotografeerd worden
Verder vind ik het niet zo'n boeiende foto
Verder vind ik het niet zo'n boeiende foto
- V70ORD5
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik vind het een spontane foto en moet er om lachen.
Goede/geslaagde foto dus!!!
(het hoeft niet altijd volgens de regeltjes van de "kenners" )
Of had ze de andere kant op moeten lopen? Staat de horizon niet recht? Had ze niet moeten lachen? Heeft de fiets een verkeerde kleur? Had ze niet mogen lachen? Verkeerde schoenen aan?
Nee hoor, helemaal goed!
Goede/geslaagde foto dus!!!
(het hoeft niet altijd volgens de regeltjes van de "kenners" )
Of had ze de andere kant op moeten lopen? Staat de horizon niet recht? Had ze niet moeten lachen? Heeft de fiets een verkeerde kleur? Had ze niet mogen lachen? Verkeerde schoenen aan?
Nee hoor, helemaal goed!
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....
Ik vind de foto ook wel geinig.
De vraag is alleen waarom ze de vinger geeft, is dat omdat ze niet op de foto wil, of omdat ze niet in die pakjes past die in de etalage hangen.
Ik gok het laatste, anders had ze haar hoofd wel helemaal weggedraaid.
Wel jammer dat je jou ook in de etalage ziet.
Groet,
Irwan
De vraag is alleen waarom ze de vinger geeft, is dat omdat ze niet op de foto wil, of omdat ze niet in die pakjes past die in de etalage hangen.
Ik gok het laatste, anders had ze haar hoofd wel helemaal weggedraaid.

Wel jammer dat je jou ook in de etalage ziet.
Groet,
Irwan
- V70ORD5
- Forumlid
Dat vind ik nu juist het leuke (had ik ook in het rijtje moeten zetten) nu zie je ook de persoon die de middelvinger krijgt..... Het verhaals is compleet.Pancarans schreef:Wel jammer dat je jou ook in de etalage ziet.
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
haha, ik weet niet wat je gezegd hebt maar wellicht dat je nog even moet oefenen met je bejegening als straatfotograaf... leuk moment...
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Dit vind ik juist leuke spontane foto's! Ik vind de tegelrand met slagschaduw onderin ook mooi verwerkt!
volgens mij is t helemaal niet zo spontaan als t lijkt.............
- V70ORD5
- Forumlid
Pfffffffffffffffffffffffffffsafre schreef:volgens mij is t helemaal niet zo spontaan als t lijkt.............
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Van mij mag dat wel zo, ik zie de humor er wel van in.
Zelf merk ik bij mezelf dat ik gaande weg in de fotografie steeds kritischer wordt tav vele aspecten, en verlies je een beetje van het spontane.
Deze foto zet mij daar weer even op mijn plaats.
Maar of deze foto bij beoordelingen thuishoort, daar twijfel ik aan, ik zou het eerder bij foto van de week gezet hebben of bij verzameling KATTEN
succes
vrgr Tiny

Zelf merk ik bij mezelf dat ik gaande weg in de fotografie steeds kritischer wordt tav vele aspecten, en verlies je een beetje van het spontane.
Deze foto zet mij daar weer even op mijn plaats.
Maar of deze foto bij beoordelingen thuishoort, daar twijfel ik aan, ik zou het eerder bij foto van de week gezet hebben of bij verzameling KATTEN

succes
vrgr Tiny
- pietje-nukem
- Forumlid
En als je goed kijkt, lijkt het net of Pimmetje de schoenen aanheeft die in de etalage staan 

Nou, van mij ook de groeten
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Goed......opbouwende kritiek dan.
Idee is leuk. maar had beter uitgewerkt moeten zijn.
Duidelijk is te zien dat de foto in scene is gezet dus waarom dan ook niet meer aandacht.
- Jongedame is niet scherp (en dat is toch je onderwerp)
- Fiets trekt te veel aandacht (weg met dat ding)
- Je wil de combinatie met het woord symfony ? had gewacht tot ze een stapje dichterbij was.
- Middelvinger en een uitbundige lach gaan niet samen. (strengere blik)
Groeten,
Mike
Idee is leuk. maar had beter uitgewerkt moeten zijn.
Duidelijk is te zien dat de foto in scene is gezet dus waarom dan ook niet meer aandacht.
- Jongedame is niet scherp (en dat is toch je onderwerp)
- Fiets trekt te veel aandacht (weg met dat ding)
- Je wil de combinatie met het woord symfony ? had gewacht tot ze een stapje dichterbij was.
- Middelvinger en een uitbundige lach gaan niet samen. (strengere blik)
Groeten,
Mike
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
-
- Clublid
Dank voor alle reacties.
Kleine toelichting;terwijl ik andere zaken aan het fotograferen was kwam mijn vrouw aangelopen. Ik richtte mijn toestel op haar waarna zij haar vinger omhoog stak. De compo zat echter niet goed waarna ik vroeg dat nog eens te doen. Aldus geschiedde.
De vraag of dit dan een spontane foto is blijft dan wat in het midden. Alles gaat wel erg snel op zo'n moment maar dat ben ik wel gewend.
Misschien ook leuk om te weten is dat op de D700 het 3.3-5.6/28-80 G objectief zat.....(€40,- op marktplaats).
Een zeer verdienstelijk stukje plastiek.
Pim
Kleine toelichting;terwijl ik andere zaken aan het fotograferen was kwam mijn vrouw aangelopen. Ik richtte mijn toestel op haar waarna zij haar vinger omhoog stak. De compo zat echter niet goed waarna ik vroeg dat nog eens te doen. Aldus geschiedde.
De vraag of dit dan een spontane foto is blijft dan wat in het midden. Alles gaat wel erg snel op zo'n moment maar dat ben ik wel gewend.
Misschien ook leuk om te weten is dat op de D700 het 3.3-5.6/28-80 G objectief zat.....(€40,- op marktplaats).
Pim
Dat had ik nou gewoon achterwege gelaten. Laat de kijker in het ongewisse over de tot standkoming van de plaat.pimmetje schreef:Dank voor alle reacties.
Pim
Hij is erg leuk en gelet op de details zeker geslaagd voor mij. Jammer van de onscherpte van de dame.