De andere foto's, heb je die met dezelfde instellingen gemaakt?
Dan zou het kunnen zijn dat je de camera na het maken van de opname direct heb uitgezet, dan heb je de buffer niet de gelegenheid gegeven om alles weg te schrijven.
Robin ik schaam me diep
Dat ik er na zo'n kleine 55 jaar nog steeds intrap ongelofelijk gewoon.
Dit vergeeft ik mijzelf nooit meer
Ik zal 1 april in mijn electronische agende zetten, met alarmbellen enz. want dit mag natuurlijk nooit meer gebeuren.
Kan ik mijn bericht nog wissen?
Ow, nee heeft niets met 1 april te maken, stond ik zelf ook niet bij stil.
Ik zou graag een verklaring willen hebben, Stel je voor dat het weer gebeurt, Ik moet er niet aan denken. Het meteen uitzetten van de camera zou het inderdaad het geval geweest zijn. De rest van de foto's hadden de zelfde instellingen.
Dit is een automatische beveiliging die bij alle Nikon DSLR camera’s is ingebouwd. Hij geeft b.v. ook rood beeld als je achteruit op een afgrond afloopt bij het zoeken naar de goede uitsnede. De camera herkent blijkbaar dat de bestuurder te jong moet zijn om een geldig rijbewijs te bezitten. Deze beveiliging is alleen in de duurdere modellen zoals de D200 uit te schakelen om extreem sports e.d. te kunnen fotograferen. Met capture NX is het geloof ik ook te herstellen maar dat programma heb ik niet.