Photo: 2

Photo: 3

Photo: 4

Dit is wat ik met elke foto krijg als ik de 14-24 gebruik. Ik krijg voor mijn gevoel geen enkele foto meer echt GOED scherpMarten schreef:Ik weet niet wat er met deze foto's is gebeurd, maar gestoken scherp zijn ze niet.
De kleuren vind ik ook niet echt FRIS.
De 14-24 kan beter.
Klopt, foto's zijn niet S-RGB en zijn te donker en wat te licht in het histogram.Marten schreef:Ik weet niet wat er met deze foto's is gebeurd, maar gestoken scherp zijn ze niet.
De kleuren vind ik ook niet echt FRIS.
De 14-24 kan beter.
Wat heeft Canon je geboden?AlwinSitton schreef: Dit is wat ik met elke foto krijg als ik de 14-24 gebruik. Ik krijg voor mijn gevoel geen enkele foto meer echt GOED scherp
mikemix schreef:Wat heeft Canon je geboden?AlwinSitton schreef: Dit is wat ik met elke foto krijg als ik de 14-24 gebruik. Ik krijg voor mijn gevoel geen enkele foto meer echt GOED scherp
Onzin!
Check hierboven met jouw beeld als basis.
Het gekke is dat het lijkt of je een pola filter hebt gebruikt, is uitgesloten natuurlijk voor de 14-24.
De laatste tijd, dus de scherpte is samen met je D300 beter geweest?AlwinSitton schreef:...Maar de laatste tijd valt het mij gewoon op dat er wat op het gebied van scherpte ontbreekt, maar dat zal wel aan mij liggen. ...
De scherpte in combinatie met de D300 is nooit echt optimaal geweest. De 14-24 in combinatie met de D80 heb ik nooit problemen gehad.Marten schreef:De laatste tijd, dus de scherpte is samen met je D300 beter geweest?AlwinSitton schreef:...Maar de laatste tijd valt het mij gewoon op dat er wat op het gebied van scherpte ontbreekt, maar dat zal wel aan mij liggen. ...
Doet jet 24-70 het wel goed?AlwinSitton schreef:.De scherpte in combinatie met de D300 is nooit echt optimaal geweest. De 14-24 in combinatie met de D80 heb ik nooit problemen gehad.
M'n 24-70 is ragscherp!!! Evenals de 105mm micro.Marten schreef:Doet jet 24-70 het wel goed?AlwinSitton schreef:.De scherpte in combinatie met de D300 is nooit echt optimaal geweest. De 14-24 in combinatie met de D80 heb ik nooit problemen gehad.
Misschien een out of focus kwestie. Kan je daarvoor corrigeren op de D300? Dat weet ik zo even niet.