Zonsondergang, Pampushaven Almere
Zonsondergang, Pampushaven Almere

Laatst gewijzigd door Spirou op wo sep 02 2009 4:09 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
- V70ORD5
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Re: Zonsondergang volgens een EOS 500D
Dus??????
Waarom zou je geen mooie foto's kunnen schieten met een EOS? Of wil je dat niet zeggen?
Waarom zou je geen mooie foto's kunnen schieten met een EOS? Of wil je dat niet zeggen?
Stofje op de sensor....
Jeetje. Zo uit de camera? 't Is niet te geloven....
Ehm, wat is het punt nu eigenlijk?
Jeetje. Zo uit de camera? 't Is niet te geloven....
Ehm, wat is het punt nu eigenlijk?
Nou... Heren heren toch... Wat een reactie's ... Voor mij geen koffie... Doe mij maar een Belgisch biertje...
Een zonsondergang volgens een EOS D500 of volgens Spirou? Wie bepaalt nu eigenlijk de foto, de fotograaf toch zeker . . . . (mag ik hopen)
Het is werkelijk onvoorstelbaar... Je hoeft als fotograaf bij de Canon alleen maar door het oculair te kijken en af te drukken...De rest wordt inderdaad helemaal automatische bepaalt door de camera... Knap He...?!Frederix schreef:Een zonsondergang volgens een EOS D500 of volgens Spirou? Wie bepaalt nu eigenlijk de foto, de fotograaf toch zeker . . . . (mag ik hopen)

Laatst gewijzigd door Spirou op di sep 01 2009 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoef je zelfs het onderwerp niet te zien en compo te bepalen? Dat is werkelijk onvoorstelbaar knap. Jammer dat je nog wél zelf moet afdrukken.Spirou schreef:Het werkelijk onvoorstelbaar... Je hoeft als fotograaf bij de Canon alleen maar door het oculair te kijken en af te drukken...De rest wordt inderdaad helemaal automatische bepaalt door de camera... Knap He...?!Frederix schreef:Een zonsondergang volgens een EOS D500 of volgens Spirou? Wie bepaalt nu eigenlijk de foto, de fotograaf toch zeker . . . . (mag ik hopen)

- Arabia
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Volgens mij heeft deze een "scheve" sensor...
And by the way... kan mijn Nikon ook
Prachtig!
Groet'n
Lawrence

Prachtig!
Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...
Klopt... nu je het zegt... Foto is iets scheef... Ligt aan de fotograaf... Ene been langer dan de ander...Arabia schreef:Volgens mij heeft deze een "scheve" sensor...
Prachtig!
Groet'n
Lawrence

m.vr.gr.
Rob
Bijna goed. Met de nieuwste firmware hoef je de EOS D500 niet eens meer uit de tas te halen. Alleen maar denken dat je de foto neemt is voldoende, bij thuiskomst even de USB kabel erin en klaar is keesFrederix schreef:Hoef je zelfs het onderwerp niet te zien en compo te bepalen? Dat is werkelijk onvoorstelbaar knap. Jammer dat je nog wél zelf moet afdrukken.Spirou schreef:Het werkelijk onvoorstelbaar... Je hoeft als fotograaf bij de Canon alleen maar door het oculair te kijken en af te drukken...De rest wordt inderdaad helemaal automatische bepaalt door de camera... Knap He...?!Frederix schreef:Een zonsondergang volgens een EOS D500 of volgens Spirou? Wie bepaalt nu eigenlijk de foto, de fotograaf toch zeker . . . . (mag ik hopen)

D700 - AF-S 24-70 mm/F 2,8 G ED - AF-S 70-200mm f/2.8G ED VR II
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Zonsondergang, Pampushaven Almere
Maar je moet nog wel steeds naar de locatie toe, pffffffffff, ben benieuwd wie dáár iets op verzint, Nikon of Canon.....
Gelukkig hoef ik nu niet meer naar Almere, die foto staat hier al boven....
Gelukkig hoef ik nu niet meer naar Almere, die foto staat hier al boven....
Re: Zonsondergang, Pampushaven Almere
Mooie/nette compositie. Beeld is zoals eerder gezegd wat scheef.
Vind alleen het "onderwerp" niks zeggend/onduidelijk.
Vind alleen het "onderwerp" niks zeggend/onduidelijk.