28mm f2,8 AI-S
Ed Post:
"Om het nog moeilijker te maken, heb je al eens aan de 24mm versie gedacht?"
Beste Ed, een 24mm is geen "versie van" een 28mm.
Het zijn geheel verschillende objectieven.
Ook de 2/28mm is geen "versie" van de 2,8/28mm, en de 1,4/28mm is ook geen "versie" van de 2,8/28mm.
Ik weet het wel, je leest dit wel vaker op dit forum, maar het slaat helemaal nergens op.
E.M. de Klerk
Ook de 2/28mm is geen "versie" van de 2,8/28mm, en de 1,4/28mm is ook geen "versie" van de 2,8/28mm.
Ik weet het wel, je leest dit wel vaker op dit forum, maar het slaat helemaal nergens op.
E.M. de Klerk
-
GdP
-
GdP
Ja, ze zijn allemaal van mij. Ik mis alleen nog een 20mm f/2.8 MF.
De AF 20mm f/2.8 D blijkt wel wat beter te zijn dan MF-versie, dus ik denk er over om hiervoor dan maar een AF-versie voor aan te schaffen.
Ik heb wel een Nikkor-UD 20mm f/3.5 MF, maar dat is een A-versie, bovendien ook nog eens met 72mm filtermaat.
De AF 20mm f/2.8 D blijkt wel wat beter te zijn dan MF-versie, dus ik denk er over om hiervoor dan maar een AF-versie voor aan te schaffen.
Ik heb wel een Nikkor-UD 20mm f/3.5 MF, maar dat is een A-versie, bovendien ook nog eens met 72mm filtermaat.
-
Pruimpit
Contax Zeiss distagon 21mm/f2,8 schijnt ook wel goed te zijn
http://www.16-9.net/lens_tests/1740.html
Hier wordt de 17-40L verpulverd
L-glas. Wat voor plastic kitlens is dit
Gelukkig hebben Canonians wat meer mogelijkheden dat infrieur Canon glas
http://www.16-9.net/lens_tests/1740.html
Hier wordt de 17-40L verpulverd
L-glas. Wat voor plastic kitlens is dit
Gelukkig hebben Canonians wat meer mogelijkheden dat infrieur Canon glas
- Ed Post
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik beweer ook helemaal niet dat de 24mm een versie van de 28mm is...emdeklerk schreef:Ed Post:
E.M. de Klerk
Ik bedoelde alleen om een 24mm te overwegen i.p.v. een 28mm vanwege de goede kwaliteiten van de 24mm.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....