Boek Capture NX gezocht
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Boek Capture NX gezocht
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar het boek Capture NX van Ben Long uit maart 2007. Wie kan mij er aan helpen voor een mooi tweedehands prijsje of heeft een goede tip? Een goed vergelijkbaar Nederlandstalig boek wat goed tot zeer goed bruikbaar is voor het programma Capture NX vind ik ook een zeer waardevolle tip.
Bij voorbaat dank voor je reactie/tip.
Vriendelijke groet,
necer27.
Ik ben op zoek naar het boek Capture NX van Ben Long uit maart 2007. Wie kan mij er aan helpen voor een mooi tweedehands prijsje of heeft een goede tip? Een goed vergelijkbaar Nederlandstalig boek wat goed tot zeer goed bruikbaar is voor het programma Capture NX vind ik ook een zeer waardevolle tip.
Bij voorbaat dank voor je reactie/tip.
Vriendelijke groet,
necer27.
- Matthieu
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Boek Capture NX gezocht
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Hallo
Ik heb ook een boek van Ben Long maar dan een 2009 versie.
http://www.bol.com/nl/p/boeken-engels/r ... index.html
De ander Link is naar de Oude voor Cature NX
Dus let op
Of het was echt de bedoeling voor 2007.
Groet Kroontje
Ik heb ook een boek van Ben Long maar dan een 2009 versie.
http://www.bol.com/nl/p/boeken-engels/r ... index.html
De ander Link is naar de Oude voor Cature NX
Dus let op

Groet Kroontje
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik zou ook zeker de komende clubbladen in de gaten houden. Daarin krijgt Capture NX2 veel aandacht.
- Cees
- Forumlid
Onno schreef:Ik zou ook zeker de komende clubbladen in de gaten houden. Daarin krijgt Capture NX2 veel aandacht.
Moet je wel clublid voor zijn!

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- Cees
- Forumlid
Half september.....
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ik heb wel een PDF met de handleiding van capture NX voor je. Stuur maar even een PB met een e=mailadres dan kan ik je die sturen.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
-
- Forumlid
Hallo allemaal,
Bedankt voor al jullie reacties.
Riemke, een pdf-bestand heb ik. Dat is niet het probleem, maar bedankt voor het meedenken. Vind het gewoon niet zo handig om deze (240 pagina's alleen als pdf te hebben). Mocht jij deze goedkoop willen en kunnen uitprinten voor mij dan betaal ik je daar graag voor. Mij is het iets te duur en bewerkelijk. Is het eigenlijk alleen maar tekst of staat er ook goede voorbeelden in uitgewerkt volgens jou?
Voor alle overigen: ik ben dus in het bezit van NX en kan dus alleen bruikbare tips gebruiken voor NX, want dat softwarepakket heb ik toentertijd gekocht. Mocht dit lekker gaan lopen, dan kan ik t.z.t. altijd NX2 overwegen maar momenteel vind ik dat een beetje zonde van mijn geld.
Groetjes necer27.
Bedankt voor al jullie reacties.
Riemke, een pdf-bestand heb ik. Dat is niet het probleem, maar bedankt voor het meedenken. Vind het gewoon niet zo handig om deze (240 pagina's alleen als pdf te hebben). Mocht jij deze goedkoop willen en kunnen uitprinten voor mij dan betaal ik je daar graag voor. Mij is het iets te duur en bewerkelijk. Is het eigenlijk alleen maar tekst of staat er ook goede voorbeelden in uitgewerkt volgens jou?
Voor alle overigen: ik ben dus in het bezit van NX en kan dus alleen bruikbare tips gebruiken voor NX, want dat softwarepakket heb ik toentertijd gekocht. Mocht dit lekker gaan lopen, dan kan ik t.z.t. altijd NX2 overwegen maar momenteel vind ik dat een beetje zonde van mijn geld.
Groetjes necer27.
Gewoon bij Amazon kopen met een creditcard voor een habbekrats (nog meer verzendkosten dan de prijs van het boek). Bij Bol betaal je je blauw (ook aan die oude versie).
-
- Forumlid
Beste Myriad,
Het boek is inmiddels succesvol besteld in de VS via Amazon. Nog enorm bedankt voor de tip! Alle andere meedenkers wil ik langs deze weg ook even hartelijk bedanken voor de tips en suggesties.
Groetjes necer27.
Het boek is inmiddels succesvol besteld in de VS via Amazon. Nog enorm bedankt voor de tip! Alle andere meedenkers wil ik langs deze weg ook even hartelijk bedanken voor de tips en suggesties.
Groetjes necer27.
Riemke je hebt een PBRiemke schreef:Ik heb wel een PDF met de handleiding van capture NX voor je. Stuur maar even een PB met een e=mailadres dan kan ik je die sturen.