1. Alle bavianen verzamelen!

2. Niet schrikken, maar daar komt het lekkers!

3. Komt u maar!

4. We zijn er helemaal klaar voor!

5. Smikkelen maar!

Karin, dank voor de tip. Ik ga het zeker uitproberen.LOKA schreef:Kijk dit is nou leuk, vol verwachting klopt hun hart en daarna mot in de tent.
Eh, wat die zandkleur betreft, probeer eens de stand bewolkt van je witbalans, ben je meteen die blauwzweem kwijt van de automatische witbalans.
Groetjes Karin
Sorry, maar je reageert te voorbarig! Als ik de camera meer naar beneden gericht had, was de afrastering en het water op de foto gekomen en niet 'veel meer aap' zoals je suggereert. Ook was dan de voedsel dropping niet voldoende in beeld gebracht.V70ORD5 schreef:Leuk... altijd lachen die beesten.
Alleen jammer dat je zoveel boom hebt gefotografeerd, terwijl je aan de onderkant veel meer aap had kunnen vastleggen.
Dus van boven naar beneden, beetje boom, heel veel aap, en weer beetje water....
Wat goed van je dat je dit nog wist en het bericht er over ook nog hebt kunnen achterhalen!TRP schreef:Dit zijn toch de bavianen die in 1997 collectieve angst hadden.
Niets meer van te zien, mooi in beeld gebracht, foto 3 voor mij
Grtz,
Twan
Twan