Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een D700

Bij m'n D300 lukt het wel om zowel RAW als JPEG te openen en te bewerken in photoshop. Wie weet wat ik moet doen?
Anja
Ik heb Capture NX ook maar ook die laadt niet???Weef schreef:Wat Gobert zegt.
Ik zou voor Capture NX2 gaan. Wel even shoppen want de prijzen verschillen nog al.
Weet je welke ik kan downloaden?Gobert schreef:Dat klopt. Rechtstreeks converteren is niet mogelijk in CS3. De updates zijn opgehouden voordat de D700 kwam. Migreren naar CS4 is een oplossing of Nikon Capture of alternatieve (gratis) RAW converter gebruiken.
mboots schreef:volgens mij een nieuwe vesie van de camera raw plugin in photoshop downloaden via de adobe site en die vervangen: hij staat default in C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Plug-Ins\CS3\File Formats
UFRAW is de meest bekende en nog erg goed ook volgens de verhalen.ahhveurink schreef:Weet je welke ik kan downloaden?Gobert schreef:Dat klopt. Rechtstreeks converteren is niet mogelijk in CS3. De updates zijn opgehouden voordat de D700 kwam. Migreren naar CS4 is een oplossing of Nikon Capture of alternatieve (gratis) RAW converter gebruiken.
Anja
Hoi GobertGobert schreef:UFRAW is de meest bekende en nog erg goed ook volgens de verhalen.ahhveurink schreef:Weet je welke ik kan downloaden?Gobert schreef:Dat klopt. Rechtstreeks converteren is niet mogelijk in CS3. De updates zijn opgehouden voordat de D700 kwam. Migreren naar CS4 is een oplossing of Nikon Capture of alternatieve (gratis) RAW converter gebruiken.
Anja
http://ufraw.sourceforge.net
Als Plugin bij Gimp. Er moet ook een standalone versie zijn. Maar als je zoekt op de site van Gimp kom je verder.