Nikon D70s nog verkrijgbaar
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
MM
Het klinkt misschien gek maar ik heb al TWEE keer meegemaakt bij de MM in Ede (dan gaat het om grotere aankopen) dat ik korting kon bedingen.
De ene keer was de korting 10% en de andere keer 15% dus het kan wel.
Maar het scheelt van MM tot MM, elke MM heeft zijn eigen prijsbeleid en eigen directie die per MM weer andere regels vaststelt.
Groetjes George
De ene keer was de korting 10% en de andere keer 15% dus het kan wel.
Maar het scheelt van MM tot MM, elke MM heeft zijn eigen prijsbeleid en eigen directie die per MM weer andere regels vaststelt.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Gisteren ook maar ff naar de MM in Zoetermeer geweest .... prijs 444,- navraag gedaan bij de verkoper en voordat ik het bedrag van 378,- wist te noemen werd mij al verteld dat ze vorige week een systeemfout hadden (verkeerde prijs ingevoerd) waardoor de body slechts voor 378,- geprijst was. Je hebt dus erg veel geluk gehad .... ze hadden nog 5 bodies ... inmiddesl zijn dat er 4Robin schreef: Net even bij een MM in de buurt geweest (Zoetermeer) en een D70s gekocht voor 378,-![]()
Batterij reeds opgeladen, nu nog een objectief

Groetjes
Paul
Weer HET SYSTEEM!!
Wie is dat HET SYSTEEM??

Wie is dat HET SYSTEEM??

pabusk schreef:Gisteren ook maar ff naar de MM in Zoetermeer geweest .... prijs 444,- navraag gedaan bij de verkoper en voordat ik het bedrag van 378,- wist te noemen werd mij al verteld dat ze vorige week een systeemfout hadden (verkeerde prijs ingevoerd) waardoor de body slechts voor 378,- geprijst was. Je hebt dus erg veel geluk gehad .... ze hadden nog 5 bodies ... inmiddesl zijn dat er 4Robin schreef: Net even bij een MM in de buurt geweest (Zoetermeer) en een D70s gekocht voor 378,-![]()
Batterij reeds opgeladen, nu nog een objectief
Groetjes
Paul
Yup ... hoogstwaarschijnlijk de verkeerde prijs ingevoerd en dat is laat ontdekt waardoor o.a. Robin een welkom voordeeltje heeft gehad.onno schreef:Met 'het systeem' wordt het automatiseringssysteem bedoeld.
Maar een verkeerde prijs is geen 'systeem'-fout maar een menselijke. Computers krijgen ook altijd de schuld.
Grtz,
Paul
Sorry, twas een off-topic, retorische opmerking, kzit wat teveel in Orwell denk ik.
Een wezenlijk probleem is dat men steeds meer erop gaat vertrouwen.
Als "het systeem" straks zegt dat jij "fout" bent, probeer dan nog
maar iemand ervan te overtuigen dat het een systeemfoutje is.
Zelf denken en beslissen is er niet meer bij.....
Ik zal me weer aanpassen aan het forum systeem en on-topic gaan.
(De D70s in Zwolle is nog steeds 839 euro....gisteren nog gevraagd, geen onderhandelingen mogelijk wegens...... ja die ja....)

(De D70s in Zwolle is nog steeds 839 euro....gisteren nog gevraagd, geen onderhandelingen mogelijk wegens...... ja die ja....)

pabusk schreef:Yup ... hoogstwaarschijnlijk de verkeerde prijs ingevoerd en dat is laat ontdekt waardoor o.a. Robin een welkom voordeeltje heeft gehad.onno schreef:Met 'het systeem' wordt het automatiseringssysteem bedoeld.
Maar een verkeerde prijs is geen 'systeem'-fout maar een menselijke. Computers krijgen ook altijd de schuld.
Grtz,
Paul
John Sentani schreef:Sorry, twas een off-topic, retorische opmerking, kzit wat teveel in Orwell denk ik.
[img]http://www.cartoonstock.com/lowres/dcn0088l.jpgpabusk schreef:;pabusk"]Yup ... hoogstwaarschijnlijk de verkeerde prijs ingevoerd en dat is laat ontdekt waardoor o.a. Robin een welkom voordeeltje heeft gehad.onno schreef:Met 'het systeem' wordt het automatiseringssysteem bedoeld.
Grtz,
Paul
Oke jongens, voor de duidelijkheid,
De body van de D70s kost tocht echt 379,- euro en met de Tamron 18-200 komt er 320,- bij dus als kit is ie 699,-
Niet al onze filialen hebben meegedaan met deze actie die is opgezet door Nikon die de laatste 900 body's aanbood aan alle mediamarkten.
Iedere Media Markt heeft zijn eigen inkoop en verkoop beleid en tevens de vrijheid om mee te doen met landelijke actie's of juist niet indien de aanbieding niet echt boeiend is.
De Mediamarkten die dus niet mee hebben gedaan hebben inderdaad de oude, hoge prijs in hun systeem staan, simpelweg omdat zij de nieuwe lage inkoopprijs niet hebben ingekocht en kunnen dus niet mee met de lage prijs zonder een enorme min marge te veroorzaken.
Dus niks verkeerde prijs in het systeem per abuis, gewoon zo dom geweest om niets in te kopen uit angst met de restanten te blijven zitten.
Wij hebben in Middelburg nog 1 body staan en daarna is het einde verhaal.
Antoine
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Vandaag bij de MM in Utrecht nog vele D70s-en zien staan. Voor de gein het ding weer eens in handen gehad en hij voelt gelijk goed. Er lag in het rek ook een Canon 5D (toch wel een paradepaardje) en die voelde meteen al onhandig aan. Tsja, toch de Nikon logica gewend.Toines schreef: Niet al onze filialen hebben meegedaan met deze actie die is opgezet door Nikon die de laatste 900 body's aanbood aan alle mediamarkten.
Iedere Media Markt heeft zijn eigen inkoop en verkoop beleid en tevens de vrijheid om mee te doen met landelijke actie's of juist niet indien de aanbieding niet echt boeiend is.
De Mediamarkten die dus niet mee hebben gedaan hebben inderdaad de oude, hoge prijs in hun systeem staan, simpelweg omdat zij de nieuwe lage inkoopprijs niet hebben ingekocht en kunnen dus niet mee met de lage prijs zonder een enorme min marge te veroorzaken.
Dus niks verkeerde prijs in het systeem per abuis, gewoon zo dom geweest om niets in te kopen uit angst met de restanten te blijven zitten.
Wij hebben in Middelburg nog 1 body staan en daarna is het einde verhaal.
Antoine
Als het de laatste x-100 D70s-en waren, dan zal het binnenkort wel definitief voorbij zijn met de verkrijgbaarheid.
Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.