WK zoetwater vissen in Almere (5 en 6 september)

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
emdeklerk
Forumlid
Forumlid

Re: WK zoetwater vissen in Almere (5 en 6 september)

Bericht door emdeklerk » zo sep 06 2009 7:45 pm

Ik zie het verband niet helemaal, maar goed.
Wat ik wel zie is dat het benoemen van welke activiteit dan ook als "hobby" heel veel kan goedpraten.
Zo ken ik er nog wel een paar, al dan niet voorkomend in het Wetboek van Strafrecht.
E.M. de Klerk

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo sep 06 2009 7:49 pm

Het lijkt me weinig zinvol deze discussie hier te gaan voeren. Er gebeurt daar in ieder geval niets dat verboden is (niet helemaal waar: ze mogen daar een katapult gebruiken bij het vissen, en dat mag normaal niet).
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Kroontje

Bericht door Kroontje » zo sep 06 2009 7:56 pm

Patrick schreef:Het lijkt me weinig zinvol deze discussie hier te gaan voeren. Er gebeurt daar in ieder geval niets dat verboden is (niet helemaal waar: ze mogen daar een katapult gebruiken bij het vissen, en dat mag normaal niet).
Sluit ik me bij aan. Kroontje

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo sep 06 2009 8:01 pm

Ik bedenk me trouwens ineens dat dit "Komende evenementen" is. Evenement is geweest, dus hij gaat op slot.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”