Glasblazerij

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Gesloten
Guy

Glasblazerij

Bericht door Guy » ma sep 07 2009 7:27 am

hallo,

ik ben van de week naar een glasblazerij geweest en heb daar aantal foto´s gemaakt en ben benieuwd naar jullie mening en eventuele tips enz.
was erg moeilijk fotograveren vond ik vanwege het wel en ook niet aanwezige licht, heb voor het eerst echt iets met ISO instellingen gedaan dus dat was ook nieuw voor me.

Alle foto's zijn gemaakt met mijn D40 met een 55-200mm lens in de S-stand en mijn Iso aangepast.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

greetzz

Guy

Gabees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Glasblazerij

Bericht door Gabees » ma sep 07 2009 8:52 am

De dingen die je laat zien zijn wel goed, het zou in een wat minder aantal foto's ook kunnen.

Alleen technisch zijn ze niet zo goed.

De foto's waarop je dat raam ziet, daarvan is het raam erg uitgebeten. De overige foto's zijn wat donker. En ik vraag me af of ze écht scherp zijn...

Ik kan me ook voorstellen dat het lastig is om het vuur goed te laten zien. Dat is in elk geval wel gelukt.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Glasblazerij

Bericht door Patrick » ma sep 07 2009 10:35 am

Je had deze foto's al een paar dagen geleden gepost.Weer een draadje op basis van dezelfde foto's lijkt me geen goed idee.

Verder in het originele draadje: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 84#p297284
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “Fotobespreking”