Sow de laatste foto`s zijn echt heel mooi !!!
groetjes
Indrukken van Tunesie +update+
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Indrukken van Tunesie +update+
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
- Ralph
- Forumlid
- Contacteer:
Mooi, vooral de update kan mij wel bekoren!
- Laura
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Nogmaals thanks

Ik heb een Nikon D90, en het meerendeel van deze foto is gemaakt met een groothoek, namelijk een Tamron 10-24mm.Schoonderbeek schreef:Hoi Laura nog even een vraag, met welke type camera en welk objectief heb jij deze foto's genomen ? Ik ben nog op zoek naar een goeie standaard lens voor mijn D60.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Prachtige foto's Laura, toppertje!
Sprakeloos, schitterende foto's toon je hier weer. Met name je update. Lady, je hebt fingerspitzen-gefühl, dat zie je zo.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Hoi Laura,
Dat zijn weer twee series met werkelijk prachtige foto's, het is bijna on-digitaal mooi.
Technisch zijn ze best OK, maar wat in mijn beleving nog véél belangrijker is, je hebt jouw ogen goed open en ziet jouw onderwerpen en weet ze op een erg artistieke wijze in beeld te brengen. Dat is echt een gave.
Gewoon lekker zo doorgaan . . . . . . ik volg jouw fotowerk met erg veel plezier.
Dat zijn weer twee series met werkelijk prachtige foto's, het is bijna on-digitaal mooi.

Technisch zijn ze best OK, maar wat in mijn beleving nog véél belangrijker is, je hebt jouw ogen goed open en ziet jouw onderwerpen en weet ze op een erg artistieke wijze in beeld te brengen. Dat is echt een gave.
Gewoon lekker zo doorgaan . . . . . . ik volg jouw fotowerk met erg veel plezier.